Oferta pracy

Manager Działu Zarządzania Portfelem Nieruchomości

Credit Agricole Bank Polska S.A.

  • pomorskie

    pomorskie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • menedżer
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Odpowiadasz za wypracowywanie i realizację strategii zarządzania powierzonym portfelem nieruchomości w celu uzyskania optymalizacji kosztowej i zabezpieczenia ciągłości biznesowej działania korzystających z powierzchni usługowych i biurowych na terenie całej Polski dla spółek z grupy Credit Agricole Polska.

  • Jeżeli Twoje miejsce zamieszkania jest poza Wrocławiem -Twoja praca będzie wymagała również wyjazdów służbowych do Centrali Banku we Wrocławiu.

  • W ramach swoich zadań:

  • efektywnie zarządzasz zespołem w celu realizacji założonych planów i KPI działu

  • odpowiadasz za optymalizację kosztową zarządzanego portfela nieruchomości (optymalizacja kosztów użytkowania powierzchni usługowych i biurowych) spółki z grupy Credit Agricole Polska

  • odpowiadasz za proces wyszukiwania i kontraktowania nowych powierzchni biurowych i usługowych oraz procesy przenoszenia, łączenia, zwiększania, zamykania powierzchni biurowych i usługowych wykorzystywanych przez spółki z grupy Credit Agricole Polska

  • odpowiadasz za zachowanie ciągłości biznesowej dla korzystających z powierzchni najmowanych lub stanowiących własność spółek z grupy Credit Agricole Polska

  • prowadzisz projekty związane ze sprzedażą nieruchomości własnych

  • nadzorujesz poprawność, zgodność ze standardami i oczekiwaniami biznesowymi podpisywanych kontraktów w Dziale

  • nadzorujesz wykonanie i terminy realizacji obowiązków zawartych w umowach z Dostawcami

  • opracowujesz standardy i wytyczne dla usług realizowanych przez Dział

  • odpowiadasz za bieżącą kontrolę zgodności wydatków z zatwierdzonymi budżetami

Nasze wymagania

  • masz wykształcenie wyższe (mile widziane z zakresu: nieruchomości, prawnicze, techniczne)

  • masz min. 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem i min 5-letnie doświadczenie w negocjacjach

  • umiesz prowadzić skuteczne negocjacje i potrafisz konstruować umowy/porozumienia/aneksy

  • potrafisz skutecznie zarządzać zespołem, motywować i zaplanować jego pracę

  • dysponujesz znajomością rynku nieruchomości komercyjnych

  • znasz język angielski na poziomie komunikatywnym

  • umiesz analizować dokumentację (KRS, księgi wieczyste, umowy, faktury)

  • posiadasz podstawową znajomość prawa budowlanego i umiejętność czytania dokumentacji projektowej

  • posiadasz umiejętność pracy w szybko zmieniającym się otoczeniu oraz ustalenia priorytetów zadań swoich i swojego zespołu

  • odnajdujesz się w komunikacji i współpracy z osobami z innych jednostek w organizacji

  • znasz program MS Office

  • masz wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne i komunikacyjne

  • posiadasz aktywne prawo jazdy kat. B (warunek konieczny)

  • jesteś mobilny/a i gotowy/a do częstych wyjazdów służbowych

  • cechujesz się terminowością i sumiennością oraz wysokim poziomem odpowiedzialności w zakresie powierzonych zadań

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • opieka stomatologiczna

  • firmowa drużyna sportowa

  • program emerytalny

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • gry wideo w pracy

  • strefa relaksu

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie wypoczynku

  • dofinansowanie wakacji dzieci

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • wellbeing

Etapy rekrutacji
1

Selekcja CV

2

Rozmowa rekrutacyjna

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Należymy do Grupy Crédit Agricole, która jest jedną z największych grup finansowych w Europie i na świecie. Grupa funkcjonuje nieprzerwanie od XIX wieku. Dziś to numer 1 w Europie w bancassurance i zarządzaniu aktywami. Na całym świecie jest nas już ponad 140 tysięcy osób, które wspierają klientów w 47 krajach. Pod obecną nazwą działamy od 2011 roku, ale nasza historia sięga znacznie głębiej. W latach 90-tych funkcjonowaliśmy jako Bank Świętokrzyski, a od 2001 roku, po wejściu do Polski Grupy Crédit Agricole – jako znany wielu z Was Lukas Bank.

W banku pracuje ponad 4500 osób. Znajdziecie nas w centrali we Wrocławiu i Warszawie, w Centrach Korporacyjnych w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie, a nasi doradcy wspierają klientów w placówkach w całej Polsce.

Jesteśmy różnorodni – pracują u nas przedstawiciele czterech pokoleń (Baby Boomers, X, Y, Z). Każdego dnia współpracujemy i wymieniamy się wiedzą i doświadczeniem. Podpisaliśmy też Kartę Różnorodności. Doceniamy to, że jesteśmy z różnych miejsc i różnych pokoleń.

Stawiamy człowieka w centrum naszych działań – otrzymaliśmy certyfikat Wellbeing Leader 2020. Docenione zostały podejmowane przez nas akcje na rzecz równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Jesteśmy też zaangażowani społecznie i ekologicznie. Zależy nam na tym, aby było #mniejplastiku

Zapewniamy naszym pracownikom bezpieczeństwo, gwarantując stabilność zatrudnienia w tym zmieniającym się świecie. Bezpieczeństwo pracowników jest naszym priorytetem. W placówkach bankowych wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa zgodnie z rekomendacją GIS i Ministerstwa Zdrowia. We wszystkich naszych budynkach wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa i reżimu sanitarnego.

Przewiń do profilu firmy

Twój Zespół

Dział Zarządzania Nieruchomościami dostarcza optymalne pod względem biznesowym jak i technicznym lokale usługowe i biurowe. Renegocjujemy umowy dbając o stałe obniżanie bazy kosztowej spółek z grupy Credit Agricole Polska.

Programy dla pracowników

  • Power People to program, którego celem jest kreowanie kultury pracy, która rozwija sprawną, elastyczną i zwinną organizację, odpowiedzialną społecznie oraz wykorzystuje siłę różnorodności i wspiera energię do działania na co dzień.

  • Dzielmy się wiedzą funkcjonuje w naszym banku od 2010 roku, kiedy powstała idea projektu który miał połączyć potrzebę zgłębiania specjalistycznej wiedzy bankowej z pasją osób, które chcą dzielić się swoim doświadczeniem.

  • MOVE&CO - rozwijamy i inspirujemy naszych managerów bo MOVE&CO to Managment, Opportunities, Values, Engagement & Connect, Cooperate, Co-develop, Communicate.

  • Kompas CAriery – program, który ma na celu wsparcie rozwoju i mobilności wewnątrz organizacji. Pomagamy w wyborze wewnętrznej ścieżki kariery, organizujemy szkolenia i wspieramy w przygotowaniu do rekrutacji wewnętrznych.

  • Innovation Lab, to zespół innowacji. W nim tworzymy i testujemy nowe idee, a te wybrane następnie przekształcamy w innowacyjne rozwiązania, które przynoszą nową wartość dla nas i naszych klientów.