Oferta pracy

Manager HR

Whoohoo

  • Wrocław, dolnośląskie

  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Menedżer

Dla naszego Klienta, firmy z branży dystrybucyjno-handlowej, poszukujemy Kandydata na stanowisko:

Manager HR

Zakres obowiązków

  • rozwój i tworzenie polityki kadrowo-płacowej
  • zarządzanie procesem administracji kadrowej i płacowej zgodnie z przepisami prawa pracy w organizacji o wielopoziomowej, złożonej i rozproszonej strukturze organizacyjnej
  • tworzenie i wdrażanie regulaminów, procedur i polityk dotyczących obszaru HR
  • tworzenie oraz nadzór nad realizacją polityki zatrudnienia, rozwoju pracowników
  • nadzór nad prawidłowym stosowaniem przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
  • reprezentowanie firmy w kontaktach z instytucjami zewnętrznymi (m.in. PIP, US, ZUS)
  • negocjowanie umów związanych z HR
  • ścisła współpraca z menedżerami, doradztwo oraz wsparcie w efektywnym rozwiązywaniu kwestii pracowniczych
  • koordynowanie pracy podległego zespołu
  • wdrażanie projektów w procesach kadrowo – płacowych
  • rekomendacje rozwiązań w zakresie decyzji podejmowanych przez Zarząd i kadrę kierowniczą w obszarze spraw personalnych
  • wdrażanie działań w zakresie efektywności procesu zatrudnienia przy podejmowaniu decyzji biznesowych
  • współtworzenie długoterminowych planów finansowych w zakresie zatrudnienia
    i kosztów pracy
  • wspieranie działań marketingowych firmy związanych z employer brandingiem

 

Wymagania

  • co najmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu działem HR w organizacji o wielopoziomowej, złożonej i rozproszonej strukturze
  • wykształcenie wyższe kierunkowe (prawo, psychologia, zarządzanie zasobami
    ludzkimi lub pokrewne)
  • doświadczenie zawodowe w firmie dystrybucyjno-handlowej będzie atutem
  • doskonała znajomość i umiejętność stosowania w praktyce prawa pracy oraz innych obowiązujących przepisów związanych z obszarem HR
  • doświadczenie w zarządzaniu procesami twardego i miękkiego HR
  • doświadczenie we współpracy z klientami wewnętrznymi, nastawienie na dostarczanie rozwiązań oraz dynamiczne wsparcie obszarów biznesowych
  • nastawienie na budowanie wartościowych relacji biznesowych z klientami wewnętrznymi działającymi w rozproszonej strukturze organizacyjnej
  • umiejętności negocjacyjne połączone ze zdolnością samodzielnego działania i podejmowania decyzji
  • inicjatywa, wysoko rozwinięte umiejętności motywowania oraz efektywnej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu
  • doskonałe umiejętności interpersonalne, umiejętność mediacji oraz dążenie do efektywnych rozwiązań
  • doświadczenie we współpracy z organami zewnętrznymi takimi jak PIP, ZUS, US
  • doświadczenie w projektach i działaniach dotyczących wartościowania stanowisk, definiowania zakresów obowiązków oraz narzędzi rozwoju pracowników
  • prawo jazdy kat. B

 

Ogłoszenie archiwalne