dofinansowanie zajęć sportowych
Manager Klienta
BMM Sp. z o.o.
warmińsko-mazurskie
warmińsko-mazurskie- ważna jeszcze 16 dnido: 12 cze 2022
- umowa o pracę, kontrakt B2B
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca hybrydowa
Twój zakres obowiązków
Twoim głównym zadaniem będzie pozyskiwanie nowych Klientów zainteresowanych platformą do elektronicznego obiegu dokumentów.
Twoja praca będzie polegała na:
• analizie potrzeb i wyzwań przed jakim stoją decydenci jednostek ochrony zdrowia w Polsce w zakresie digitalizacji procesów administracyjnych,
• prowadzeniu prospectingu do nowych Klientów oraz generowanie lead’ów,
• opracowaniu strategii sprzedaży i negocjacji dla każdego Klienta, z uwzględnieniem procedur przetargowych,
• realizacji celów sprzedażowych i zwiększaniu udziału w rynku,
• nawiązywaniu stałych oraz długofalowych relacji z Klientami biznesowymi.
Nasze wymagania
DOŚWIADCZENIE. Zapraszamy osoby, które mają na swoim koncie przynajmniej trzyletnie doświadczenie w sprzedaży B2B (mile widziana branża IT, ochrony zdrowia lub consulting), na samodzielnym stanowisku sprzedażowym.
PROAKTYWNOŚĆ I ANALITYCZNOŚĆ. Stawiamy na osoby na co dzień wykazujące się pasją do sprzedaży i rozwijania biznesu. Zapraszamy pasjonatów nowych technologii i branży medycznej, którzy stale poszukują wyzwań, odkrywają niestandardowe możliwości i nie boją się wdrażać nowych rozwiązań. Mają doświadczenie w definiowaniu oraz analizie sytuacji biznesowej klienta w oparciu o informacje i procesy.
DETERMINACJA W OSIĄGANIU CELÓW. Czekamy na Ciebie jeśli jesteś otwarty na ambitne cele a warsztat twojej pracy charakteryzuje się systematycznością i samodzielnością w podejmowaniu decyzji. Poszukujesz pomysłów, które pozwolą Ci przezwyciężyć przeszkody stojące na drodze do realizacji celów sprzedażowych i osiągnięcia rezultatów. W Twoim słowniku nie ma pojęcia „nie da się”.
UMIEJĘTNOŚĆ KOMUNIKACJI. Szukamy profesjonalistów, którzy są biegli w komunikacji z potencjalnym klientem ze szczebla kierowniczego i strategicznego, bez problemu inicjują nowe kontakty i przekładają je na długotrwałe relacje. Lubią pracę z ludźmi i czują satysfakcję ze zgłębiania i rozwiązywania problemów Klientów.
UMIEJĘTNOŚĆ PRACY ZDALNEJ. Ofertę kierujemy do osób, które efektywnie pracują zdalnie z klientami, partnerami oraz zespołem, przy wykorzystaniu narzędzi do pracy zdalnej.
MOBILNOŚĆ. Z powodu lokalizacji Klientów na terenie Polski południowej ofertę kierujemy do osób, które lubią podróżować i poznawać nowych ludzi.
Mile widziane
Aplikuj jeżeli możesz pochwalić się doświadczeniem w sprzedaży systemów typu workflow, ERP / CRM lub znajomością zagadnień finansowo-księgowych, kadrowych czy gospodarki magazynowej.
To oferujemy
możliwość awansu na stanowisko Managera Kluczowych Klientów lub Team Lidera Sprzedaży,
interesujące wyzwania zawodowe np. wdrażanie wizji nowego modelu pracy polskich placówek medycznych w oparciu o technologie cyfrowe,
zarobki adekwatne do twojego doświadczenia i poziomu zaangażowania (stała podstawa + system premiowy),
szkolenia i certyfikacje z uznanych metodyk np. IPMA, PRINCE2, Desing Thinking i Customer Centric Selling,
narzędzia pracy: laptop, smartphone, samochód,
świeże owoce, pyszną kawę i herbatę w wielu smakach,
a poza pracą wyjazdy i imprezy integracyjne, kursy językowe, kartę Multisport, pakiet medyczny itp.
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie nauki języków
dofinansowanie szkoleń i kursów
możliwość pracy zdalnej
owoce
spotkania integracyjne
firmowa biblioteka
brak dress code’u
kawa / herbata
parking dla pracowników
program rekomendacji pracowników
O projekcie:
Aby skuteczniej odpowiadać na potrzeby biznesowe naszych Klientów z sektora jednostek medycznych ruszamy z rozbudową naszego zespołu handlowego w różnych lokalizacjach. Szukamy kolejnego Managera Klienta, który pomoże nam powiększyć portfel nowych Klientów dla platformy do elektronicznego obiegu dokumentów i automatyzacji procesów szpitalnych - BOS MEDICAL WORKFLOW.
Poszukujemy osoby ambitnej, otwartej na odkrywanie nowych szans sprzedażowych, lubiącej zmiany, która w swoich działaniach wychodzi poza utarte schematy. Jeśli chcesz odpowiadać na potrzeby biznesowe placówek medycznych? Zgłoś się do Nas.
Proces rekrutacyjny:
Jeśli spełniasz nasze wymagania:
• wait for IT…..zadzwoni do Ciebie Anna z HR, która umówi się z Tobą na…
• lest’s start…….spotkanie zdalne lub face to face, aby się poznać i zrozumieć wzajemne oczekiwania. Na spotkaniu będzie również obecny Twój przyszły Manager Natalia,
• time for real test……po pozytywnym przejściu pierwszej rozmowy zaprosimy Cię na Assessment Center.
• Welcome aboard …złożymy Ci ofertę zawierającą warunki i formę współpracy, ścieżkę kariery. Jeśli nie otrzymasz od nas oferty możesz uzyskać informację o swoich mocnych i słabych stronach, które wpłynęły na naszą decyzję.
BMM Sp. z o.o.
Witaj w BMM! Firmie, która od ponad 20 lat odnosi sukcesy w branży IT, realizując projekty handlowe, wdrożeniowe i doradcze oprogramowania klasy HIS oraz Hurtowni Danych dla sektora Ochrony zdrowia.
Kilka słów o BMM:
• Realizujemy rocznie około 100 projektów informatycznych dla sektora ochrony zdrowia,
• BMM jest liderem w obsłudze wdrożeniowej i serwisowej systemów informatycznych w publicznych jednostkach medycznych na terenie Podkarpacia,
• Świadczymy usługi serwisowe i wdrożeniowe dla około 30 jednostek medycznych na terenie Polski Południowo-Wschodniej,
• Zespół BMM tworzą pasjonaci i profesjonaliści, którzy wykorzystując technologie cyfrowe wspierają cele biznesowe Klientów,
• Racjonalizacja procesów, mądre obniżanie kosztów, dostarczanie wartości biznesowej to nasze priorytety we współpracy z Klientami.