Manager - Koordynator Call Center

Krakowski Instytut TechnologiiO firmie

  • Warszawa

    mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Kierownik
top
Krakowski Instytut Technologii jest firmą doradztwa personalnego od kilkunastu lat funkcjonującą na rynku, realizującą projekty rekrutacyjne dla wielu prestiżowych firm.
Aktualnie, dla jednego z naszych Klientów, renomowanej firmy z branży finansowej, poszukujemy osoby na stanowisko:
Manager - Koordynator Call Center
Miejsce pracy: Warszawa

Zakres głównych obowiązków:

  • przygotowanie oraz wdrażanie planu realizacji zakładanych celów sprzedażowych;
  • zarządzanie podległym zespołem – wyznaczanie i kontrola realizacji celów ilościowych i jakościowych;
  • monitorowanie wyników zespołu, ocena jakości rozmów sprzedażowych;
  • motywowanie i rozwój podległych współpracowników;
  • kreowanie nowych rozwiązań w zakresie skutecznego zarządzania i praktyk sprzedażowych;
  • przygotowywanie niezbędnych raportów oraz analiz odnośnie efektywności i jakości sprzedaży;
  • czynny udział w rozwoju strategii i planów działania dla projektu;
  • nadzór nad utrzymywaniem poziomu satysfakcji obsługiwanych klientów.


Wymagania:

  • wykształcenie wyższe;
  • min. 1 rok doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem sprzedaży telefonicznej,
  • doświadczenie w realizacji projektów finansowych;
  • umiejętność dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu;
  • efektywne delegowanie zadań i monitorowanie wyników;
  • wysokie zdolności interpersonalne;
  • umiejętność motywowania zespołu do osiągania jak najwyższych wyników;
  • kreatywność i innowacyjność oraz otwartość na zmiany i nowe pomysły;
  • wytrwałość w działaniu i odporność na stres;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • zdolności analityczne;
  • duża samodzielność oraz obowiązkowość;
  • mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym. 


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji:



Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.97 r.; Dz. Ust. Nr 133 Poz. 833”.

Informujemy, że przysługuje Państwu prawo wglądu do treści swoich danych osobowych i możliwość ich poprawiania.

Administratorem Państwa danych będzie Krakowski Instytut Technologii Sp. z o.o.,
ul. Kochanowskiego 43 A, 01-864 Warszawa, tel.: 22/628 86 89.
Agencja doradztwa personalnego (nr licencji: 1825).

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Zachęcamy również do odwiedzenia naszej strony internetowej www.search.com.pl

Krakowski Instytut Technologii jest firmą doradztwa personalnego od kilkunastu lat funkcjonującą na rynku, realizującą projekty rekrutacyjne dla wielu prestiżowych firm.
Aktualnie, dla jednego z naszych Klientów, renomowanej firmy z branży finansowej, poszukujemy osoby na stanowisko:
Manager - Koordynator Call Center

Zakres głównych obowiązków:

  • przygotowanie oraz wdrażanie planu realizacji zakładanych celów sprzedażowych;
  • zarządzanie podległym zespołem – wyznaczanie i kontrola realizacji celów ilościowych i jakościowych;
  • monitorowanie wyników zespołu, ocena jakości rozmów sprzedażowych;
  • motywowanie i rozwój podległych współpracowników;
  • kreowanie nowych rozwiązań w zakresie skutecznego zarządzania i praktyk sprzedażowych;
  • przygotowywanie niezbędnych raportów oraz analiz odnośnie efektywności i jakości sprzedaży;
  • czynny udział w rozwoju strategii i planów działania dla projektu;
  • nadzór nad utrzymywaniem poziomu satysfakcji obsługiwanych klientów.


Wymagania:

  • wykształcenie wyższe;
  • min. 1 rok doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem sprzedaży telefonicznej,
  • doświadczenie w realizacji projektów finansowych;
  • umiejętność dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu;
  • efektywne delegowanie zadań i monitorowanie wyników;
  • wysokie zdolności interpersonalne;
  • umiejętność motywowania zespołu do osiągania jak najwyższych wyników;
  • kreatywność i innowacyjność oraz otwartość na zmiany i nowe pomysły;
  • wytrwałość w działaniu i odporność na stres;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • zdolności analityczne;
  • duża samodzielność oraz obowiązkowość;
  • mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym. 


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji:

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy