Manager Mariny

  • Gdynia, pomorskie
  • Kierownik
  • 2019-01-04
  • Ważna jeszcze 15 dni (do 2019-02-02)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    HRK Real Estate & Construction specjalizuje się w rekrutacji specjalistów, menedżerów oraz dyrektorów do firm z branży budownictwa i nieruchomości. Dzięki współpracy z czołowymi firmami sektora Real Estate & Construction naszym Kandydatom proponujemy najatrakcyjniejsze oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań.

    Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić: zespół REC w HRK

    Dla naczego Klienta, dużej polskiej spółki deweloperskiej notowanej na Giełdzie Papierów Warościowych, do prestiżowefo projektu firmy, poszukujemy obecnie Kandydatów na stanowisko:

    Manager Mariny
    miejsce pracy: Gdynia

    Zakres podstawowych obowiązków:

    Okres do otwarcia Mariny

    • Opracowanie modelu funkcjonowania mariny wraz z modelem finansowym i rentowności usług.
    • Opracowanie oferty usług podstawowych ujętych w opłatach portowych.
    • Opracowania katalogu usług dodatkowych dla klientów mariny jachtowej.
    • Opracowanie strategii pozyskiwania klientów i działań marketingowych.
    • Przygotowywanie ofert i materiałów informacyjnych dla klientów.
    • Opracowanie Regulaminu Mariny jachtowej.
    • Opracowanie zasad dostępu do miejsc postojowych, usług oraz warunków zawierania umów dla klientów - Systemy cenowe.
    • Opracowanie zasad udostępniania klientom systemów samodzielnego dostępu - udzielanie informacji / rezerwacje / pozwolenia.
    • Udział w pracach przy tworzeniu strony internetowej Mariny.

    Okres funkcjonowania Mariny

    • Planowanie, organizowanie i nadzorowanie działalności Mariny, w tym:
    • Nadzór nad wdrażaniem i przestrzeganiem regulaminu i cennika Mariny.
    • Prowadzenie planu zagospodarowania i wyznaczanie miejsc postojowych jednostkom oraz nadzór nad spełnieniem wymogów formalnych przez opiekuna  jachtu.
    • Nadzór nad stanem technicznym Mariny, otoczeniem oraz środkami trwałymi i powierzonym mieniem.
    • Nadzór nad wykonywaniem prac konserwatorskich, bieżących napraw remontowo- modernizacyjnych na terenie mariny i innych obiektach nadmorskich w porozumieniu z gospodarzem obiektu. Dbanie o czystość i porządek na lądzie i akwenie wodnym.
    • Nadzór nad właściwym i systematycznym prowadzeniem dokumentacji: dziennika przystani oraz ruchu jednostek wg podziału na jednostki zagraniczne, zatokowe i pełnomorskie, treningowe.
    • Planowanie i koordynowanie eventów marketingowych.
    • Kreowanie wydarzeń marketingowych związanych z propagowaniem usług świadczonych w ramach Mariny jachtowej, usług dodatkowych i  żeglarstwa. 
    • Organizacja i zarządzanie pracą personelu.
    • Analiza wyników działalności i przygotowywanie raportów.
    • Optymalizacja kosztów.
    • Dbałość o zachowanie wysokiego standardu obsługi klientów i pozytywny wizerunek Mariny.
    • Dbałość o zapewnienie terminowości i odpowiedniej jakości świadczonych usług.

    Wymagania niezbędne:

    • wykształcenie wyższe,
    • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
    • wysokie umiejętności sprzedażowe, negocjacyjne, znajomość rynku i marketingu,
    • umiejętności analityczne, strategiczne myślenie i planowanie.

    Wymagania pożądane:

    • doświadczenie na podobnym stanowisku,
    • znajomość zagadnień morskich i żeglarskich,
    • znajomość zagadnień dotyczących obsługi jachtów oraz funkcjonowania przystani morskich,
    • dobra znajomość ekonomiki biznesu i zasobów finansowych,
    • innowacyjność/kreatywność i zaangażowanie, umiejętność zarządzania zespołem, komunikatywność i odpowiedzialność.

    Dodatkowe atuty:

    • posiadanie stopnia żeglarskiego według rozporządzenia Ministra Sportu i Turystyki z 9 kwietnia 2013 roku.
    • dobra znajomość innego języka obcego (niemiecki, rosyjski, szwedzki);

    Nasz Klient może zaoferować:

    • pracę pełną wyzwań mogącą stanowić mozliwość realizacji żeglarskich pasji,
    • rozowjowe środoiwsko pracy,
    • dużą samodzielność działania,
    • atrakcyjne wynagrodzenia adekwatne do posiadanych kompetencji i doświadczenia,
    • niezbędne narzędzia pracy

     

     

    Zainteresowanych powyższą ofertą prosimy o zgłaszanie się poprzez kliknięcie w link Aplikuj, co jest równoznaczne z wyrażeniem poniższej zgody:
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez HRK S.A. na potrzeby niniejszego procesu rekrutacyjnego oraz przyszłych rekrutacji zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. a RODO (Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku). Równocześnie oświadczam, że poinformowano mnie, iż: - Administratorem moich danych osobowych jest HRK S.A. z siedzibą w Warszawie (00-095), pl. Bankowy 2; - Mam prawo do dostępu do swoich danych, jak również ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania; - Mam prawo do wycofania zgody w każdym momencie poprzez wysłanie stosownej prośby na adres: [email protected] - Moje dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora danych do czasu zakończenia procesów rekrutacyjnych, chyba że wcześniej wycofam swoją zgodę zgodnie ze znaną mi procedurą;