Oferta pracy

Manager Operacyjny ds. Sprzedaży

iView Recruitment Sp. z o. o.O firmie

  • Olsztyn, warmińsko-mazurskie

  • Ogłoszenie wygasło 22 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Menedżer
Dla naszego klienta, brokera leasingowego, poszukujemy kandydatek/kandydatów na stanowisko:
Manager Operacyjny ds. Sprzedaży

Obowiązki:

  • Zarządzanie i nadzór nad bieżącą, operacyjną działalnością Spółki oraz rozwój sieci partnerskiej
  • Koordynowanie i nadzorowanie obszarów, takich jak: wsparcie sprzedaży, marketing, administracyjno-prawny, księgowości itp.
  • Usprawnianie procesów organizacyjnych, sprzedażowych, systemu zarzadzania organizacją i pracą w poszczególnych działach ukierunkowaną na poprawę efektywności
  • Wspieranie i udział w działaniach związanych z wdrożeniem nowych procesów i produktów, np. w zakresie metodyki sprzedaży, narzędzi marketingowych online
  • Odpowiedzialność za wynik finansowy i zarządzanie budżetem
  • Zarządzanie zespołem pracowników zatrudnionych w centrali oraz zarządzanie siecią partnerów

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku – jako Manager Operacyjny/ Manager Sprzedaży w branży leasingowej (np. automotive/maszyny/narzędzia/sprzęt it/nieruchomości) lub w dziale sprzedaży Contact Center albo w branży e-commerce – warunek konieczny
  • Doświadczenie w kontakcie z klientami B2B oraz podstawowa wiedza w zakresie digital marketingu – warunek konieczny
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem – warunek konieczny
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Prawo jazdy kat. B
  • Wysoki poziom kompetencji managerskich i decyzyjnych oraz umiejętności interpersonalne i negocjacyjne
  • Zdolności organizacyjne, inicjatywa, elastyczność, silna orientacja na realizację zadań i osiąganie założonych celów

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Formę zatrudnienia w zależności od preferencji kandydatów - umowa o pracę lub B2B
  • Atrakcyjne wynagrodzenie plus bonus roczny
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Współuczestnictwo we wprowadzaniu nowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności i konkurencyjności firmy
  • Pracę z dużą samodzielnością i swobodą działania w pozytywnej i motywującej atmosferze
  • Praktyczną możliwość kształtowania przyszłości firmy oraz wdrażania własnych inicjatyw
  • Miejsce pracy zlokalizowane w nowym biurze w Olsztynie z możliwością częściowej pracy zdalnej
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne