Oferta pracy

Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".
Auchan

Manager Operacyjny

AuchanO firmie

  • Łódź

    Łódź, łódzkie
  • Ważna jeszcze 20 dni
    do: 27 maj 2021
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • menedżer

Twój zakres obowiązków

  • Budowanie, zarządzanie i rozwijanie organizacji logistyki w sklepach oraz transportu lokalnego w ramach danej aglomeracji.

  • Kierowanie bieżącą pracą i rozwojem lokalnej logistyki na potrzeby sklepów oraz kanału e-commerce, w celu zapewnienia realizacji celów biznesowych firmy

  • Współpraca z Dyrektorami i ekipami sklepów dla osiągnięcia optymalnej efektywności procesów operacyjnych oraz utrzymania dostępności i odpowiedniego poziomu zapasów w każdej lokalizacji

  • Aktywny udział w projektach rozwojowych i wdrażaniu nowych metod pracy

  • Zapewnienie przestrzegania norm i standardów pracy zgodnych z przepisami oraz spójności podejmowanych działań z całym łańcuchem dostaw Auchan Retail Polska

  • Zdefiniowanie średnio i krótkoterminowych planów i działań wspierających efektywną pracę zespołów i wykorzystanie zasobów

  • Dążenie do ciągłego usprawniania sposobu pracy w celu zapewnienia jak najwyższego poziomu obsługi klientów jak i efektywności kosztowej

  • Dbałość o rozwój kompetencji zawodowych zespołu

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki logistyczne, techniczne, ekonomiczne

  • Min. 3 - letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami i procesami logistycznymi. Preferowane doświadczenie z firm logistycznych lub dystrybucyjnych na stanowisku kierownika magazynu lub działu logistyki

  • Doświadczenie w organizacjach o wysokiej dynamice działania i dużej ilości dziennych operacji/ transakcji

  • Doświadczenie i umiejętności w zarządzaniu zespołem oraz ustalaniu celów i planowaniu zasobów

  • Znajomość zasad zarządzania zapasem

  • Znajomość technik i metod zarządzania efektywnością i jakością procesów magazynowych i transportowych, w tym systemów WMS i TMS

  • Zrozumienie najnowszych trendów w technologiach logistycznych i praktykach zarządzania

  • Doświadczenie w analizie kosztów i zarządzaniu budżetem

  • Bardzo dobra organizacja pracy i wyznaczanie priorytetów, systematyczność

  • Orientacja na Klienta, wysokie umiejętności interpersonalne i komunikowania się

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B2)

To oferujemy

  • Rozwój w organizacji, której kultura oparta jest na pasji w obsłudze klienta i pasji do zdrowego i dobrego jedzenia

  • Udział w tworzeniu nowoczesnych i innowacyjnych rozwiązań w zakresie dystrybucji produktów spożywczych

  • Zaufanie do podejmowanych przez Ciebie nowych inicjatyw w celu przełożenia strategii handlowej i planów rozwoju biznesowego Auchan Polska na wymagania operacyjne wobec logistyki “last mile”

  • Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych poprzez szkolenia i aktywny udział w strategicznych projektach

  • Wsparcie w okresie wdrożenia w nowe obowiązki

  • Kulturę organizacyjną tworzącą przyjazną i inspirującą atmosferę pracy a także niekorporacyjne relacje

  • Umożliwimy Ci działanie zgodne z zasadami odpowiedzialnego biznesu. Szczególnie ważne jest dla nas przeciwdziałanie marnotrawstwu żywności i użycia plastiku oraz promocja zdrowego jedzenia i zmniejszenie naszego śladu węglowego

  • Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy

  • Narzędzia do pracy: telefon, laptop

  • Ubezpieczenie medyczne i na życie

  • Benefity

  • ubezpieczenie na życie

  • karty przedpłacone

  • dofinansowanie wypoczynku

  • pakiet opieki medycznej

  • wolontariat w godzinach pracy

  • akcjonariat pracowniczy

  • karta Multisport

  • Super Rabat

  • dofinansowanie do posiłków