Oferta pracy

Manager Operacyjny obszaru reklamacji

Media ExpertO firmie

  • Łódź, łódzkie

  • Ogłoszenie wygasło 18 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Menedżer
Jesteśmy Expertem. Media Expertem. W kilkanaście lat z małego, rodzinnego biznesu zmieniliśmy się w największą sieć elektromarketów w Polsce. Przyszłość należy do nas!
 
 
Dlatego już dziś szukamy
Managera Operacyjnego obszaru Reklamacji
Miejsce pracy: Łódź

Zapewnimy Ci:

  • pracę pełną wyzwań oraz możliwość rozwoju
  • umowę o pracę i pensję zawsze na czas
  • do 1500 zł za program poleceń pracowniczych
  • wydłużone przerwy w czasie pracy
  • obiady za złotówkę
  • ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
  • zniżki na zakup najnowocześniejszego sprzętu w naszych elektromarketach
  • pomoc i opiekę naszej fundacji ,,Włącz się” dla Ciebie i Twoich bliskich

Obowiązki:

  • zarządzanie procesami oraz stanami magazynowymi w obszarze reklamacji
  • budowanie oraz usprawnianie systemu raportowania
  • budowanie oraz usprawnianie systemu WMS
  • zarządzanie działem oraz procesami dokumentacyjno-administracyjnym
  • budowanie oraz nadzorowanie współpracy z dostawcami i serwisami
  • ścisła współpraca z siecią dystrybucyjną
  • współpraca z kurierami oraz operatorami logistycznymi (zewnętrznymi oraz wewnętrznymi)
  • kontrola i nadzór nad poprawnym rozliczaniem dostawców
  • planowanie, organizowanie oraz zarządzanie procesami związanymi z funkcjonowaniem obszaru reklamacji
  • organizowanie oraz nadzorowanie pracy podległych zespołów
  • raportowanie i osiąganie wyników w oparciu o założone wskaźniki dla podległych obszarów
  • inicjowanie i wdrażanie działań zmierzających do optymalizacji procesów magazynowych oraz dokumentacyjnych
  • kontrola przestrzegania regulaminu pracy oraz przepisów BHP i PPOŻ
  • nadzór nad procesem rozliczenia dokumentów magazynowych oraz wyjaśniania różnic z magazynami, sklepami oraz stanów między systemami

Oczekujemy:

  • umiejętności dobrej organizacji pracy i wyznaczania priorytetów zarówno własnych jak i podległego zespołu
  • doświadczenia w zarządzaniu podległymi zespołami
  • umiejętności pracy pod presją czasu oraz analitycznego myślenia
  • dobrej znajomości pakietu Office
  • doświadczenia w optymalizacji procesów magazynowych oraz dokumentacyjnych
  • znajomości dokumentacji i procesów magazynowych
  • wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych, zdolności komunikacyjnych, otwartości oraz zaangażowania
  • praktycznej znajomości systemu WMS, ERP
  • doświadczenie w logistyce
  • doświadczenie w zwrotach/reklamacjach będzie dodatkowym atutem

Mamy pakiet anty-wirus:

  • płyny do dezynfekcji i mydła antybakteryjne
  • odkażanie powierzchni stolików, balustrad, klamek itd.
  • bezpieczne wydawanie posiłków (rękawiczki, płyny dezynfekcyjne, fartuchy ochronne, jednorazowe pojemniki)
  • pomiar temperatury na wejściu
  • unikanie zgromadzeń
  • dezynfekcja na stanowiskach obsługi kurierski
  • dezynfekcja autobusów dowożących pracowników


Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka TERG Spółka Akcyjna. Mamy siedzibę w Złotowie przy ul. Za Dworcem 1D. Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację pisząc e-mail na adres [email protected]Tutaj dowiesz się więcej o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych.

Ogłoszenie archiwalne