Ta oferta pracy jest nieaktualna od 90 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Manager Regionalny ds. Sprzedaży

  • Chodzież, Gniezno, Gostyń, Kalisz, Kępno, Konin, Krotoszyn, Leszno, Luboń, Łobżenica, Mosina, Nowe Skalmierzyce, Oborniki, Ostrów Wielkopolski, Piła, Pleszew, Poznań, Rawicz, Swarzędz, Turek, Ujście, Wielichowo, Września, Złotów, Jarocin, wielkopolskie
  • Kierownik
  • 18.04.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    VALIANS INTERNATIONAL Sp. z o.o.

    Firma doradcza Valians International, na potrzeby swojego klienta, europejskiego liderem w produkcji środków chemicznych do instalacji rurowych i grzewczych, poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko Manager Regionalny ds. Sprzedaży

    Lokalizacja: Praca w trybie Home Office

    Manager Regionalny ds. Sprzedaży

    Miejsce pracy: Chodzież, Gniezno, Gostyń, Kalisz, Kępno, Konin, Krotoszyn, Leszno, Luboń, Łobżenica, Mosina, Nowe Skalmierzyce, Oborniki, Ostrów Wielkopolski, Piła, Pleszew, Poznań, Rawicz, Swarzędz, Turek, Ujście, Wielichowo, Września, Złotów, Jarocin

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie odpowiedzialna za:

    • pozyskiwanie nowych klientów i zarządzanie portfelem istniejących klientów w celu zwiększania obrotów
    • sprzedaż w regionach Polski Zachodniej
    • analizę rynku i konkurencji oraz sporządzanie raportów niezbędnych do realizacji strategii handlowej na powierzonym rynku
    • regularne spotkania z klientami, ocenę ich potrzeb oraz doradzanie stosownych rozwiązań (2-3 doby w tygodniu poza domem)
    • przygotowywanie ofert handlowych w zgodzie z polityką handlową i marketingową firmy
    • optymalizację łańcucha dostaw
    • regularne wizyty w biurze polskiej filii 

    Wymagania:

    • minimum 3 letnie doświadczenie handlowe w sprzedaży w branży przemysłowej
    • doświadczenie w handlu środkami chemicznymi dla branży sanitarnej/grzewczej będzie dodatkowym atutem
    • biegła znajomość języka angielskiego LUB francuskiego
    • znajomość pakietu Office
    • samodzielność, inicjatywę, nastawienie na wynik
    • umiejętność słuchania, przedsiębiorczość i zacięcie handlowe
    • umiejętności negocjacyjne i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
    • dyspozycyjność i gotowość do regularnych podróży służbowych

    Oferujemy

    • umowę o pracę w międzynarodowej firmie z ustabilizowaną pozycją na polskim rynku
    • pełne wyposażenie Home Office (w tym laptop i telefon komórkowy) oraz samochód służbowy
    • bardzo duże możliwości rozwoju zawodowego i wpływu na rozwój firmy w Polsce
    • różnorodność wykonywanych zadań oraz pracę pełną wyzwań

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)."