Oferta pracy

Manager Regionu Sprzedaży

Kominus Polska Sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 11 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Menedżer

Kominus Polska Sp. z o. o. działa na polskim rynku od 2000 r. Jesteśmy jedną z czołowych firm w kraju oferujących kompleksowe rozwiązania w zakresie instalacji kominowych. Poza produkcją i sprzedażą zajmujemy się montażem przemysłowych instalacji odprowadzania spalin. Silną i solidną markę tworzymy dzięki dużym możliwościom dostosowywania się do wymagań i potrzeb rynku. Od kilku lat nasze wyroby trafiają również do krajów Europy Wschodniej i Południowej.

Obecnie poszukujemy osoby do pracy na stanowisko:

Manager Regionu Sprzedaży

Co przygotowaliśmy dla Ciebie:

  • nieograniczone możliwości zarobkowania w tym: wynagrodzenie zasadnicze, premia i prowizja od sprzedaży,
  • narzędzia do wykonywania pracy (telefon komórkowy, laptop, samochód służbowy),
  • duży zakres samodzielności i odpowiedzialności,
  • niepowtarzalną okazję do pracy w prężnym zespole sprzedażowym,
  • szkolenia wdrażające do pracy,
  • wsparcie działu technicznego.

Niezbędne wymagania:

  • prawo jazdy kategorii B,
  • własna działalność gospodarcza lub gotowość jej podjęcia.

Czym będziesz się zajmować:

Poszukujemy osoby kontaktowej, dobrze zorganizowanej, dynamicznej, odpowiedzialnej, uczciwej, lubiącej nowe wyzwania, sumiennej, konsekwentnie dążącej do osiągnięcia założonego celu, mającej doświadczenie w handlu. Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • aktywne pozyskiwanie klientów (gotowość do pracy w terenie przez większość czasu pracy),
  • nawiązywanie, utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami w celu optymalizacji działań promocyjno-sprzedażowych i budowanie dobrego wizerunku firmy w kontaktach zewnętrznych,
  • realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i zadań promocyjnych w regionie,
  • monitorowanie rynku, poszukiwanie nowych inwestycji i projektów,
  • aktywna współpraca z innymi działami firmy,
  • budowanie bazy klientów w oparciu o ustaloną formułę,
  • raportowanie aktywności,
  • dbanie o terminowy spływ należności.

Będzie Ci łatwiej realizować powyższe zadania, jeśli posiadasz:

  • umiejętność działania w oparciu o wyznaczone cele,
  • umiejętność radzenia w sytuacjach kryzysowych,
  • otwartość na wiedzę, zacięcie handlowe,
  • samodzielność i autonomia w działaniu,
  • umiejętność sprzedaży,
  • znajomość obsługi komputera (Internet, MS Office)
  • kreatywność,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku związanym z obsługą
    sprzedażową i po sprzedażową klienta lub doradztwem technicznym
    będzie mile widziane,


Osoby zainteresowane pracą w naszej firmie proszone są o przesłanie CV za pomocą przycisku APLIKUJ:

Informujemy, iż administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Kominus Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Kłaj 32-015, Łężkowice 112. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji i przechowywane przez okres 3 miesięcy a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody. W tym celu powinna Pani / Pan zamieścić w swoich dokumentach aplikacyjnych klauzulę zgody: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Kominus Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Kłaj 32-015, Łężkowice 112 na potrzeby realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji”.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy