Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Manager Zarządzający

PEZET PIOTR ZARZYCKIO firmie

8 00035 000 / mies. (zal. od umowy)
  • Henryka Sienkiewicza 70
    Piastów, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 19 dni temu
  • Pracodawca nie wymaga CV
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Kierownik

PEZET PIOTR ZARZYCKI

Henryka Sienkiewicza 70

Piastów

Witaj,

mam na imię Piotr i jestem właścicielem firmy PEZET.  Poszukuję odpowiedzialnej osoby która pokieruje firmą,  przejmie działania operacyjne i zarządzające w dochodowym przedsiębiorstwie e-commerce z dużym potencjałem wzrostu. Oferuję pracę jak we własnym biznesie, z nastawieniem na wieloletnią współpracę. Model wynagrodzenia polegający na prowizji od wypracowanego zysku. 

Firma PEZET zaczęła swoją działalność w roku 2008, zajmuje się sprzedażą bielizny od samych początków istnienia. Na przełomie lat zebrała doświadczenia, przeszła przez kosmetyczną ewolucję sprzedawanych towarów by obecnie koncentrować się na dostarczaniu bielizny nocnej dla całej rodziny od najlepszych polskich producentów bielizny. Jesteśmy dużym sprzedawcą w oferowanych kategoriach produktów na platformie Allegro.pl, jednocześnie dbamy o najwyższą jakość transakcji z klientem docelowym. Obsługujemy średnio miesięcznie 10 tysięcy zamówień a nasze obroty stale rosną. Pracujemy w niewielkiej grupie (8 osób + magazyn zewnętrzny), z rodzinną atmosferą.

Manager Zarządzający

Celem nadrzędnym i długofalowym jest  stabilne prowadzenie przedsiębiorstwa, elastyczne dostosowywanie się do wymagań rynku, wykorzystywanie potencjału, wzrost sprzedaży, optymalizacja procesów i kosztów.
Celami pośrednimi, krótko i średnio terminowymi przedsiębiorstwa jest: budowa  e-sklepu w oparciu o nowy silnik, budowa rozpoznawalności marki, sprzedaż na międzynarodowym rynek marketplace, poszerzenie oferowanego asortymentu,  rozwój własnej linii produktów. 

Jeśli jesteś osobą odpowiedzialną i skuteczną, o odpowiednich kwalifikacjach do przewodzenia firmie o charakterze e-commerce zapraszam do złożenia aplikacji.

Miejsce pracy: Piastów pod Warszawą

Dla jakiej osobowości jest ta praca?

  • dla odpowiedzialnej za efekty i rezultaty
  • skutecznej w działaniu
  • o otwartym umyśle
  • chcącej się uczyć nowego
  • inspirowanej rozwojem i stałym ulepszaniem już istniejącego
  • z wysoką kulturą osobistą
  • 100% uczciwej
  • nastawionej na długofalowy proces i pracę
  • wielozadaniowej i samodzielnie pracującej
  • nastawionej duchem dla Klienta, dla Pracownika
  • charakterze przywódcy i przykładu

Obowiązki i odpowiedzialność:

  • Skuteczne prowadzenie bieżącej działalności firmy
  • Odpowiedzialność za efekty, powierzone cele
  • Wyznaczanie priorytetów i tworzenie planów pracy
  • Wprowadzanie procedur pracy
  • Optymalizacja procesów, zwiększanie efektywności pracy
  • Podnoszenie standardów jakości obsługi klienta
  • Budowa  kultury i pozytywnej atmosfery w pracy 
  • Tworzenie pozytywnych doznań klientów
  • Budowa planów i strategii działań dla celów krótko i średnioterminowych
  • Prowadzenie efektywnej polityki magazynowej i przepływu pieniędzy
  • Odpowiedzialność za wyniki i rentowność
  • Rozwijanie kanałów e-sprzedaży
  • Raportowanie wyników, omówienie i konsultacja działań z właścicielem
  • Zlecenia prac na zewnątrz, rekrutacja i wdrażanie potrzebnych pracowników
  • Analityka bieżącej kondycji, budowanie strategii marketingowej, planowanie wydatków
  • Analizowanie rynku, otoczenia, konkurencji oraz trendów w e-commerce
  • Zarządzanie zespołem i kontrola podstawowej dokumentacji finansowo-kadrowej (faktury, urlopy, umowy, płace.), współpraca z księgowością
  • Kontakt i reprezentowanie firmy w  środowisku B2B
  • Odpowiedzialność za poprawną księgowość i działanie na rynku zgodne z obowiązującą literą prawa

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość handlu i rynku e-commerce
  • Min. 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu
  • Zdolności komunikacyjne, pozytywne usposobienie

Oferuję:

  • Realizację potencjału jak we własnej firmie
  • Wynagrodzenie odpowiednie do wkładu i osiągniętych efektów, wynagrodzenie oparte o zyski. Brak górnych widełek wynagrodzenia.
  • Wsparcie właściciela w pierwszym roku pracy
  • Długoletnią współpracę
  • Dużą swobodę działania w budowie struktur firmy 
  • Przedsiębiorstwo które nie ogranicza się w rozwoju i sposobie postrzegania rynku
  • Pracę z młodym zespołem

Ogłoszenie archiwalne