Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Manager Zespołu Call Center

FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.

  • Polska 13, Jeżyce, Poznań
    Poznań, wielkopolskie
  • ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator, menedżer
  • praca stacjonarna

FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.

Polska 13

Jeżyce

Poznań

Twój zakres obowiązków

  • Zbudowanie zespołu sprzedażowego: rekrutacja, wdrażanie nowych pracowników, aktywny rozwój podległego zespołu Call Center

  • Planowanie, organizowanie i kontrolowanie pracy zespołu;

  • Realizacja celów sprzedażowych i proaktywne działania mające na celu zwiększenie poziomu sprzedaży;

  • Monitorowanie oraz bieżąca analiza wyników ilościowych oraz standardów jakościowych;

  • Motywowanie doradców do skutecznego działania i osiągania założonych celów;

Nasze wymagania

  • Doświadczenie na stanowisku team lidera/koordynatora/managera (Telemarketing /Call Center/ Infolinia sprzedażowa);

  • Umiejętność planowania i organizacji pracy zespołu;

  • Bardzo dobre rozumienie procesów sprzedażowych;

  • Wysoka orientacja na klienta, wynik i jakość usług;

  • Kreatywność, poczucie odpowiedzialności za realizację założonych celów (własnych i zespołu), wysoko rozwinięte kompetencje przywódcze;

  • Umiejętność analitycznego myślenia;

  • Pozytywne nastawienie i chęć stałego doskonalenia;

  • Odporność na stres;

  • Dobra znajomość MS Office (zwłaszcza MS Excel);

To oferujemy

  • Umowę o pracę na pełen etat;

  • Przyjazną atmosferę pracy;

  • Atrakcyjny system wynagrodzeń (umowa o pracę + comiesięczne prowizje za realizację planów sprzedażowych);

  • Stabilne środowisko pracy, kompleksowe wdrożenie i wsparcie w procesie adaptacji na stanowisku;

  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów i dużą swobodę decydowania o kształcie realizowanych zadań;

  • Specjalistyczne szkolenia oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji;

  • Szeroki wachlarz benefitów.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • program rekomendacji pracowników

  • dodatkowy urlop

FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.

FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o. o. to spółka-córka międzynarodowego holdingu mediowego Forum Media Group, który dociera do ponad 20 mln czytelników w całej Europie. Jesteśmy liderem w dziedzinie wydawania czasopism branżowych i publikacji specjalistycznych oraz organizacji szkoleń i konferencji dla specjalistów.

Jeśli cenisz sobie świetną atmosferę w pracy i szukasz miejsca, w którym będziesz mieć realny wpływ na rozwój firmy, zgłoś się do nas! 🤓

Przewiń do profilu firmy