Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Manager zespołu Call Center

PRZEMYSŁAW DERDAŚ

4 9007 500 brutto / mies.
  • Rzeszów

    Rzeszów, podkarpackie
  • ogłoszenie wygasło 11 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • menedżer
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz
  • Praca zmianowa:nie
  • Dni pracy:dni robocze (poniedziałek - piątek)
  • Godziny pracy:8:00-16:00
  • Możliwa praca w godzinach nocnych:nie
  • Tryb wypłaty:miesięczna
  • System wynagrodzeń:stała podstawa + premia za wyniki

Twój zakres obowiązków

  • zarządzanie pracą zespołu obsługi klienta (około 25 osób)

  • wdrażanie nowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności pracy zespołu

  • bieżąca analiza wyników zespołu

  • nadzorowanie jakości i wydajności pracy zespołu

  • nadzór nad jakością sprzedaży (odsłuchy rozmów i przeprowadzanie coachingów)

  • rozwijanie kompetencji sprzedażowych zespołu

  • współudział w rekrutacji i wdrażaniu nowych pracowników

  • ścisła współpraca z innymi działami w firmie

Nasze wymagania

  • doświadczenie w pracy w call center (trener, audytor, manager)

  • umiejętność pracy w zespole

  • dobra organizacja pracy własnej

  • duża samodzielność i zorientowanie na cel

  • pozytywne nastawienie

To oferujemy

  • rozwojowe stanowisko pracy bez korpo-zasad

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z nastawieniem na długofalową współpracę

  • podstawę miesięczną oraz atrakcyjny system premiowy - na pewno docenimy Twoje zaangażowanie w pracę

  • przyjazną atmosferę pracy w ambitnym zespole

Benefity

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • paczki świąteczne

O nas

Nasz zespół zajmuje się wewnętrzną obsługą klienta - nie jesteśmy korporacyjnym call center.

Stawiamy na profesjonalizm, przejrzyste zasady współpracy i pozytywnych ludzi!