Oferta pracy

Manager Zespołu Obsługi Klienta z jęz. Niemieckim

Spring Professional PolandO firmie

  • Opole, opolskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Praca zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator

Dla naszego Klienta, globalnej marki poszukujemy osoby na stanowisko:

Manager Zespołu Obsługi Klienta z jęz. Niemieckim
Numer ref.: PWR/CS/2207

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie zespołem
  • Realizowanie wyznaczonych KPI/celów
  • Wspieranie i angażowanie się w zadania zespołu
  • Szkolenie pracowników
  • Wykorzystywanie danych ilościowych i jakościowych w celach coachingowych
  • Analiza danych

Wymagania:

  • Biegła znajomość języka angielskiego (min. B2) oraz niemieckiego (min. B2)- warunek konieczny
  • Doświadczenie w obsłudze klienta, SSC/BPO/Doradztwo
  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie w zarządzaniu ludźmi
  • Doświadczenie w coachingu
  • Znajomość Microsoft Word i Excel
  • Możliwość pracy w elastycznych zmianach, które mogą występować od poniedziałku do niedzieli od 6:00 do 24:00

Nasz klient oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjny system pracy zdalnej
  • Ubezpieczenie i prywatną opiekę zdrowotną
  • Kartę Multisport
  • Szkolenia wewnętrzne
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia światowej klasy organizacji o zasięgu globalnym
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy