Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    marketing activation manager

    Tak, chcę!

  • Warsaw, mazowieckie 16.07.2018

    The role contributes to powerful brand building and generates strong business results through: Contributing to achieving agreed business objectives and sustainable and profitable growth of PepsiCo Beverages business. Contributing to development...

  • Warsaw, mazowieckie 15.07.2018

    In general You will: Support and execute brand launch and activation plans plus brand communication through: Leading and co-leading consumer promotions and new products developments at Polish market, incl. ATL and BTL development/adaptation,...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 13.07.2018

    JEŚLI: Jesteś osobą kreatywną, otwartą i energiczną – potrafisz działać nieszablonowo Posiadasz wiedzę z zakresu: zarządzania marką, pozycjonowania marki, budowania strategii komunikacji Masz przynajmniej 4-letnie doświadczenie na podobnym...

  • Warszawa, mazowieckie 13.07.2018

    Main duties: Planning and implementation of business activity calendar Coordinate the process of designing and production, storage and placement of POSM materials and Permanent Visibility Fixtures for different categories with cooperating...

  • Warszawa, mazowieckie 11.07.2018

    Key responsibilities: Planning and delivering CRM strategies encouraging customer retention and customer loyalty. Monitor and maximize customer lifetime value strategies ensuring maximum profitability. Ensuring the database is segmented...

  • o firmie

    Toruń, kujawsko-pomorskie 03.07.2018

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: ustalenie priorytetów i planu komunikacji oferty produktowej i serwisowej skierowanej do klienta – Apteki, zapewnienie spójności planów aktywacji dla poszczególnych segmentów klientów...