reklama

Praca marketing manager, Warszawa

Mamy dla Ciebie 58 ofert
Warszawa jest największym i najgęściej zaludnionym miastem w Polsce. Z danych GUS wynika, że liczba mieszkańców stolicy przekracza 1 700 000. W najważniejszym polskim ośrodku miejskim mieszczą się siedziby największych krajowych i zagranicznych firm, a rynek pracy dynamicznie się rozwija. Rozbudowana warszawska infrastruktura Warszawę przecinają dwie linie metra. Jedna z nich łączy Młociny i Kabaty. Centralny odcinek drugiej linii rozciąga się między Rondem Daszyńskiego a Dworcem Wileńskim. W przyszłości druga linia ma działać na odcinku: Ursus-Targówek. W planach jest również uruchomienie trzeciej linii, łączącej Stadion Narodowy z Gocławiem. Przy stacjach metra powstają przystanki komunikacji miejskiej. Dzięki temu pasażerowie mogą sprawnie przemieszczać się w obrębie miasta. W Warszawie znajduje się najbardziej rozwinięta infrastruktura rowerowa w skali całego kraju. Rowerzyści mogą bezpiecznie poruszać się niemal po całym mieście. Na terenie stolicy znajduje się 337 stacji z rowerami miejskimi. Życie kulturalne, edukacja i inwestycje w Warszawie Kina, teatry, muzea, galerie sztuki, domy i centra kultury – warszawska oferta kulturalna jest bardzo atrakcyjna. W mieście znajdują się również liczne uczelnie – państwowe i prywatne, a także szkoły. Władze stolicy realizują inwestycje mające na celu podnoszenie komfortu życia mieszkańców. Rozbudowywanie i modernizowanie sieci przystanków komunikacji miejskiej, tworzenie parkingów wraz z infrastrukturą towarzyszącą, unowocześnienie oświetlenia – to zaledwie kilka spośród wielu rodzajów prac modernizacyjnych, jakie obecnie są prowadzone na terenie Warszawy. Sytuacja na warszawskim rynku mieszkaniowym Dynamiczny rozwój miasta to czynnik zachęcający inwestorów do lokowania kapitału na terenie aglomeracji warszawskiej. Pojawianie się nowych firm oznacza powstawanie licznych miejsc pracy i realizowanie nowoczesnych inwestycji z zakresu budownictwa mieszkaniowego. Deweloperzy chętnie lokują swój kapitał w dzielnicach takich jak Wola czy Mokotów. Atrakcyjne nieruchomości znajdują się również na terenie Białołęki. Ze względu na budowę drugiej linii metra na popularności zyskują: Bemowo, Targówek i Ursus. Warszawskie wynagrodzenia – najwyższe w Polsce Istotnym argumentem przemawiającym za wyborem Warszawy jest wysokość płac. Z informacji zgromadzonych przez serwis zarobki.pracuj.pl wynika, że w roku 2016 osoby zatrudnione w branży informatycznej mogły liczyć na atrakcyjne wynagrodzenia. Mediana zarobków specjalistów zajmujących się rozwojem oprogramowania to 8 000 zł brutto. Oznacza to, że połowa badanych programistów otrzymywała pensje na wyższym, a połowa – na niższym poziomie. Warszawscy specjaliści zajmujący się marketingiem zarabiali nieco mniej niż pracownicy branży informatycznej. Mediana płac to 6 350 zł brutto. Wynagrodzenia w obszarze administracji IT były nieco niższe niż w rozwoju programowania oraz w marketingu i wynosiły 6150 zł brutto. Wysokie pensje otrzymywali również pracownicy zatrudnieni w sektorze bankowości – wymiar przeciętnego wynagrodzenia to 5 750 zł brutto. Mediana płac w Warszawie to 5 450 zł brutto, a w województwie mazowieckim – 5 100 zł brutto. 62% osób aktywnych zawodowo w wieku 18-25 lat było zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Odsetek etatowych pracowników w grupie wiekowej 26-35 lat wynosił 84%. Przeciętna płaca, na jaką mogli liczyć stołeczni specjaliści, to 4 850 zł brutto. Mediana zarobków kierowników wynosiła 9 750 zł brutto. Dynamiczny rozwój gospodarczy Warszawy i całego województwa mazowieckiego sprawia, że mediana zarobków jest tam najwyższa w skali całego kraju. W stolicy nie brakuje atrakcyjnych ofert pracy dla wykwalifikowanych pracowników – szczególnie tych, którzy realizują się w branżach takich jak: IT, marketing, finanse, budownictwo, sprzedaż i obsługa klienta czy zarządzanie zasobami ludzkimi.
    • Warszawa
    Jeśli analiza danych przyprawia Cię o gęsią skórkę, najchętniej poddawałbyś testom A/B swoich znajomych, reklamy w mediach społecznościowych przeglądasz dla przyjemności, a weekendowy dojazd do babci optymalizujesz wielokrotnie w google maps, to...
    opublikowana: 26 marca 2019
    • Warszawa
    Zadania: Przygotowanie rocznego planu lokalnej komunikacji marketingowego dla powierzonego biznesu; Planowanie i skuteczna realizacja projektów komunikacji marketingowej (w tym koordynacja działań marketingowych i PR przy wykorzystaniu Digital...
    opublikowana: 26 marca 2019
    • Warszawa
    The successful candidate will lead the development and execution of the English and Exams marketing strategy and plans for Poland, ensuring alignment to regional and global marketing strategy and brand, and to work in partnership with SBUs to...
    opublikowana: 26 marca 2019
    • Warszawa
    You will be responsible for: Creating and executing our marketing and PR strategy Planning and organizing events and conferences Preparing and editing PR articles, reports, internal communication and social media updates Collaborating with...
    opublikowana: 26 marca 2019
    • Warszawa
    Your Responsibilities : GSK Consumer Healthcare is looking for a Shopper Activation Manager (OTC & Skin) to ensure GSK sales growth via sound translation of brand strategy into effective Shopper support tools. Support strategy will focus on main...
    opublikowana: 26 marca 2019
    • Warszawa
    Twoje zadania: odpowiadasz za dobór asortymentu do poszczególnych formatów sklepów, odpowiadasz za analizę asortymentu i badanie rynku, przygotowujesz raporty dotyczące sprzedaży, planujesz i estymujesz produkty, odpowiadasz za budowę...
    opublikowana: 26 marca 2019
    • Warszawa
    Location: Warszawa/Polska What you will do As the Marketing Manager you will be responsible for local implementation of the international divisional strategy promoting products that save our patients’ lives. Demonstrating your ability to take...
    opublikowana: 26 marca 2019
    • Warszawa
    The person on this position is responsible for e-commerce channel strategy & approach recommendation incl. customer activations, in line with the overall Trade Marketing and overall e-commerce strategy. Key responsibilities: E-commerce Local...
    opublikowana: 26 marca 2019
    • Warszawa
    Zakres zadań: Aktywne rozwijanie oferty adekwatnie do zdefiniowanych grup docelowych Nieustanne usprawnianie doświadczenia klienta Zarządzanie komunikacją marketingową wspierającą kanały sprzedaży Współpraca z grafikiem, agencją interaktywną,...
    opublikowana: 26 marca 2019
    • Warszawa
    Nasz Klient szuka osoby ambitnej, zorientowanej na rozwój zawodowy i współpracę z wymagającymi klientami. Szukamy osoby, która rozumie potrzeby Klientów wewnętrznych i potrafi budować partnerskie relacje z działami marketingu i sprzedaży....
    opublikowana: 26 marca 2019
reklama