Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Marketing Automation Specialist

FHFC Sp. z o.o. Sp. k.O firmie

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 11 dni temu
  • Praca zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • samodzielne prowadzenie kampanii w takich kanałach jak Email, SMS, Web/Mobile Push w systemie Marketing Automation,

  • współtworzenie omnikanałowych ścieżek automatycznych w systemie Marketing Automation,

  • zarządzanie kanałem mobile,

  • realizacja celów biznesowych pod kątem ROI,

  • sporządzanie raportów i analiza działań kanału w kierunku zwiększenia zaangażowania produktem i aplikacji mobilnej oraz poprawy współczynnika konwersji i LTV,

  • współpraca z działem graficznym oraz developerskim pod kątem tworzonych kreacji,

  • prowadzenie testów A/B m.in. na aplikacji mobilnej,

  • zarządzanie i rozwój aplikacji mobilnej - głównym celem jest wzrost pobrań i świadomości wśród naszych klientów.

Nasze wymagania

  • posiadasz minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku w dziale Digital / Marketingu oraz w prowadzeniu kampanii Marketing Automation (Email, SMS, Web/Mobile Push),

  • masz doświadczenie w branży e i mCommerce,

  • znasz przynajmniej jeden złożony system Marketing Automation, np. Oracle Eloqua Marketing Cloud, Salesmenago, Synerise czy Salesforce Marketing Cloud,

  • masz doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów,

  • posiadasz wiedzę ogólną na temat digital marketingu oraz innych kanałów wykraczających poza Marketing Automation,

  • orientujesz się w rozwiązaniach Programów Lojalnościowych, a zagadnienia takie jak Performance Marketing, LTV, akwizycja, churn czy retencja nie są Ci obce,

  • masz doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu złożonych kampanii mobile,

  • znasz narzędzia analityczne Web i App m.in. Google Analytics 4.0 | SuperMetrics,

  • jesteś samodzielny i dociekliwy,

  • szybko się uczysz,

  • dobrze organizujesz swoją pracę oraz potrafisz pracować zespołowo.

Mile widziane

  • komunikatywność i kreatywność z otwartym umysłem na nietuzinkowe rozwiązania,

  • samodzielność w działaniu oraz umiejętność zarządzania czasem i priorytetami,

  • potrafisz stawiać czoła wyzwaniom, szukać rozwiązań i wychodzić z inicjatywą,

  • wskazujesz się krytycznym myśleniem i umiejętnością rozwiązywania problemów,

  • posiadasz świetne umiejętności interpersonalne,

  • nie masz problemu z przerzuceniem się na język angielski.

FHFC Sp. z o.o. Sp. k.

Firma działa na rynku pod marką Nice To Fit You od prawie 6 lat i jest jedną z największych firm zajmujących się cateringiem dietetycznym w Polsce, która realizuje dostawy w kilkudziesięciu miastach w Polsce. Liczba pracowników w tym czasie osiągnęła poziom kilkudziesięciu osób i stale się powiększa. Jesteśmy zespołem młodych ludzi z pasją, którzy starają się ciągle rozwijać nowe pomysły i rozumiejąc potrzeby współczesnego pokolenia dostarczać usługę na najwyższym poziomie.

Przewiń do profilu firmy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy