Oferta pracy

Marketing & Development Manager

Instanco Sp. z o.o.O firmie

  • Dąbrowskiego 439b
    Poznań, wielkopolskie
  • Ogłoszenie wygasło 25 dni temu
  • Pełny etat
  • Kierownik

Instanco Sp. z o.o.

Dąbrowskiego 439b

Poznań

Instanco Sp. z o.o. to firma zajmująca się projektowaniem, tworzeniem i dostarczaniem konceptów gastronomicznych i barowych dla restauracji typu Fast Food oraz inwestycji na terenie całej Europy. Przy każdym projekcie i realizacji koncentrujemy się na wizji naszych Klientów w oparciu o naszą wiedzę i doświadczenie. Naszym priorytetem jest zadowolenie Klienta, który otrzymuje wysoką jakość produktów i skuteczne rozwiązania.

Jesteśmy firmą z nowoczesnym podejściem do technologii i biznesu. Naszą misją jest tworzenie funkcjonalnych i ergonomicznych rozwiązań, wysokiej jakości urządzeń oraz konceptów do gastronomii sektora Fast Food.

Pragniemy zmieniać branżę konceptów gastronomicznych tworząc rozwiązania technologiczne odpowiadające na potrzeby rynku polskiego oraz europejskiego, stając się Liderem branży.

Marketing & Development Manager

Do twoich zadań będzie należało:

  • Monitorowanie i analizowanie danych rynkowych dotyczących konsumentów i konkurentów,
  • Wskazywanie trendów na podstawie dokonanych analiz,
  • Działanie na rzecz nieustannego podnoszenia jakości oferowanych usług,
  • Dobór odpowiednich narzędzi oraz partnerów zewnętrznych,
  • Realizowanie działań marketingowych
  • Organizowanie oraz udział w akcjach promocyjnych,
  • Opracowanie i realizacja strategii marketingowej przedsiębiorstwa,
  • Aktywna współpraca z innymi działami firmy, zarządzanie projektami i motywowanie zespołu,
  • Przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych,
  • Kreowanie i koordynacja produkcji materiałów promocyjnych,
  • Współpraca z producentami, dystrybutorami i dostawcami,
  • Odpowiedzialność za tworzenie działu od podstaw, łącznie z rekrutacją pracowników, opracowaniem planów budżetu oraz opracowaniem strategii dla poszczególnych stanowisk,
  • Budowanie świadomości marki,
  • Inne zadania zlecone przez przełożonego.

Poszukujemy osoby, która posiada:

  • Doświadczenie zawodowe zdobyte na pokrewnym stanowisku (minimum 2-3 lata),
  • Rozwinięte umiejętności analizy i wyciągania wniosków,
  • Biegłą znajomość języka angielskiego (mile widziana znajomość innego języka obcego),
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Praktyczną znajomość pakietu MS Office,
  • Umiejętność pracy w warunkach multizadaniowości, 
  • Bardzo dobrą organizacja pracy, w tym umiejętność gradacji priorytetów,
  • Szybkość w działaniu oraz umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,
  • Prawo jazdy kat.B,

Oferujemy:

  • Atrakcyjny system wynagrodzeń – wspierający sprzedaż – podstawa + prowizja,
  • Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego,
  • Pracę w młodym zespole z ludźmi z pasją i pełnym zaangażowaniem,
  • Niezbędne narzędzia pracy – komputer, telefon i samochód służbowy,
  • Nowoczesne biuro z samodzielnym bezpłatnym parkingiem,
  • Wyjścia integracyjne,
  • Stół bilardowy w biurze :) 


 

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy