Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do 4Experience Sp. z o. o. z siedzibą w Bielsku-Białej przy ul. Widok 5 (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 

Marketing Manager

4EXPERIENCE sp. z o.o.O firmie

5540-9800 zł brutto / mies.
  • Bielsko-Biała, śląskie

  • Ważna jeszcze 2 dni
    20 Luty 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik

4EXPERIENCE sp. z o.o.

Poznaj nas lepiej

4Experience to polskie studio VR/AR/MR, posiadające biuro w Bielsku-Białej. Nasz zespół - złożony z doświadczonych, samodzielnych ekspertów i inżynierów oprogramowania - ma na celu dostarczenie klientom dedykowanych rozwiązań w technologii wirtualnej, rozszerzonej i mieszanej rzeczywistości, dostosowując produkt pod indywidualne potrzeby przedsiębiorstw. Kładziemy duży nacisk na ścisłą współpracę z Partnerami i Klientami. Świadczymy również usługi w zakresie doradztwa technologicznego oraz oprogramowania związanego z technologią VR/AR/MR. 
Sprawdź nas na www.4Experience.co

Aktualnie chcemy, aby do naszego Teamu dołączyła doświadczona osoba, która obejmie stanowisko Marketing Manager’a (Kierownika działu Marketing)

Marketing Manager

Miejsce pracy: Bielsko-Biała

Zadania, za które będzie odpowiedzialny Marketing Manager w 4Experience:

  • Tworzenie i implementowanie strategii marketingowej (głównie e-marketingowej), spójnej ze strategią firmy
  • Ścisła współpraca z teamem sprzedażowym, w celu generowania wartościowych leadów i wymiernego wpływu na docelowy przychód firmy, współodpowiedzialność za optymalizację procesu Lead Generation
  • Budowanie wysokowydajnego Teamu marketingowego, coaching i wspieranie innych członków zespołu, koordynacja działań w ramach zespołu marketingowego
  • Tworzenie efektywnej strategii Digital - SEM, SEO, Social, Community, w zakresie różnorodnych serwisów internetowych, z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi marketingu internetowego
  • Budowanie i utrzymywanie kanałów komunikacyjnych firmy online (FB, IG, YouTube, LinkedIn, blog firmowy) w zakresie generowania i publikacji treści oraz skutecznego budowania grona odbiorców
  • Planowanie i realizacja budżetu marketingowego
  • Aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie firmy oraz firmami współpracującymi - graficy, designerzy, agencje interaktywne, reklama, copywriting  (ustalenia, negocjacje)
  • Stałe monitorowanie efektywności prowadzonych kampanii
  • Bieżąca analiza trendów, danych rynkowych dotyczących segmentu, konkurencji i wyników własnych
  • Raportowanie wszystkich prowadzonych działań marketingowych.

Najlepiej w tej roli sprawdzi się osoba, która posiada:

  • Wykształcenie wyższe  (preferowane: marketing, zarządzanie, ekonomia)
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku managerskim (min. 1 rok)
  • Potwierdzone sukcesami doświadczenie w realizacji działań marketingowych online, mających na celu wzrost świadomości marki i generowanie leadów
  • Doświadczenie w marketingu internetowym (prowadzenie kampanii GoogleAds, w tym kampanii remarketingowych, optymalizacji stron pod kątem SEO), doświadczenie w pracy z Social Media, Digital Marketing oraz praktyczne umiejętności w tym zakresie
  • Praktyczną znajomość narzędzi: Google Analytics, Google Insights for Search, Google Optimizer 
  • Biegłą znajomość języka angielskiego i polskiego
  • Silne umiejętności zarządzania, ze sprawdzoną zdolnością do samodzielnej pracy i przejęcia pełnej odpowiedzialności za projekty oraz zarządzania wieloma zadaniami
  • Silne umiejętności koncepcyjne i analityczne
  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w sektorze IT lub dla firm/marek o profilu B2B

Oferta, jaką mamy dla Ciebie:

  • Umowa o pracę (w pełnym wymiarze czasu) lub B2B
  • Prywatna opieka medyczna (wariant Srebrny +AS Compensa)
  • Elastyczne godziny pracy 
  • Możliwość pracy zdalnej 
  • Praca dla zagranicznych Klientów 
  • Zdrowe przekąski  i napoje 
  • Bezpłatny parking (car&bike)
  • Imprezy i spotkania integracyjne 
  • Firmowe turnieje gier
  • Chillout room z grami i tv, biblioteczkę firmową 
  • Dostęp do najnowszych technologii i sprzętu VR/AR

 

Zaaplikuj do nas za pośrednictwem Pracuj.pl


Poznaj nas lepiej

4Experience to polskie studio VR/AR/MR, posiadające biuro w Bielsku-Białej. Nasz zespół - złożony z doświadczonych, samodzielnych ekspertów i inżynierów oprogramowania - ma na celu dostarczenie klientom dedykowanych rozwiązań w technologii wirtualnej, rozszerzonej i mieszanej rzeczywistości, dostosowując produkt pod indywidualne potrzeby przedsiębiorstw. Kładziemy duży nacisk na ścisłą współpracę z Partnerami i Klientami. Świadczymy również usługi w zakresie doradztwa technologicznego oraz oprogramowania związanego z technologią VR/AR/MR. 
Sprawdź nas na www.4Experience.co

Aktualnie chcemy, aby do naszego Teamu dołączyła doświadczona osoba, która obejmie stanowisko Marketing Manager’a (Kierownika działu Marketing)

Marketing Manager

Zadania, za które będzie odpowiedzialny Marketing Manager w 4Experience:

  • Tworzenie i implementowanie strategii marketingowej (głównie e-marketingowej), spójnej ze strategią firmy
  • Ścisła współpraca z teamem sprzedażowym, w celu generowania wartościowych leadów i wymiernego wpływu na docelowy przychód firmy, współodpowiedzialność za optymalizację procesu Lead Generation
  • Budowanie wysokowydajnego Teamu marketingowego, coaching i wspieranie innych członków zespołu, koordynacja działań w ramach zespołu marketingowego
  • Tworzenie efektywnej strategii Digital - SEM, SEO, Social, Community, w zakresie różnorodnych serwisów internetowych, z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi marketingu internetowego
  • Budowanie i utrzymywanie kanałów komunikacyjnych firmy online (FB, IG, YouTube, LinkedIn, blog firmowy) w zakresie generowania i publikacji treści oraz skutecznego budowania grona odbiorców
  • Planowanie i realizacja budżetu marketingowego
  • Aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie firmy oraz firmami współpracującymi - graficy, designerzy, agencje interaktywne, reklama, copywriting  (ustalenia, negocjacje)
  • Stałe monitorowanie efektywności prowadzonych kampanii
  • Bieżąca analiza trendów, danych rynkowych dotyczących segmentu, konkurencji i wyników własnych
  • Raportowanie wszystkich prowadzonych działań marketingowych.

Najlepiej w tej roli sprawdzi się osoba, która posiada:

  • Wykształcenie wyższe  (preferowane: marketing, zarządzanie, ekonomia)
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku managerskim (min. 1 rok)
  • Potwierdzone sukcesami doświadczenie w realizacji działań marketingowych online, mających na celu wzrost świadomości marki i generowanie leadów
  • Doświadczenie w marketingu internetowym (prowadzenie kampanii GoogleAds, w tym kampanii remarketingowych, optymalizacji stron pod kątem SEO), doświadczenie w pracy z Social Media, Digital Marketing oraz praktyczne umiejętności w tym zakresie
  • Praktyczną znajomość narzędzi: Google Analytics, Google Insights for Search, Google Optimizer 
  • Biegłą znajomość języka angielskiego i polskiego
  • Silne umiejętności zarządzania, ze sprawdzoną zdolnością do samodzielnej pracy i przejęcia pełnej odpowiedzialności za projekty oraz zarządzania wieloma zadaniami
  • Silne umiejętności koncepcyjne i analityczne
  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w sektorze IT lub dla firm/marek o profilu B2B

Oferta, jaką mamy dla Ciebie:

  • Umowa o pracę (w pełnym wymiarze czasu) lub B2B
  • Prywatna opieka medyczna (wariant Srebrny +AS Compensa)
  • Elastyczne godziny pracy 
  • Możliwość pracy zdalnej 
  • Praca dla zagranicznych Klientów 
  • Zdrowe przekąski  i napoje 
  • Bezpłatny parking (car&bike)
  • Imprezy i spotkania integracyjne 
  • Firmowe turnieje gier
  • Chillout room z grami i tv, biblioteczkę firmową 
  • Dostęp do najnowszych technologii i sprzętu VR/AR

 

Zaaplikuj do nas za pośrednictwem Pracuj.pl

Ogłoszenie archiwalne