Marketing Manager

  • Kraków, małopolskie
  • Kierownik
  • 2017-10-06
  • Ważna jeszcze 18 dni (do 2017-11-05)

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Goldman Recruitment
Goldman Recruitment jest firmą doradztwa personalnego wyspecjalizowaną w realizowaniu projektów rekrutacyjnych głównie w obszarze finansów metodą Search & Selection oraz Executive Search. Wąski profil działalności przekłada się na profesjonalne podejście  do realizacji powierzonych nam projektów oraz na szybkość i skuteczność w działaniu.
 
Dla naszego z branży farmaceutycznej poszukujemy obecnie Kandydatów na stanowisko:

Marketing Manager

Lokalizacja: Kraków

Wynagrodzenie: atrakcyjne
Nr ref: 17761/ 0


Opis stanowiska:

  • Budowanie strategii marketingowej oraz czynny udział w jej wdrażaniu,
  • kontrola realizacji wdrożonej strategii oraz ocena efektywności w odniesieniu do wyników sprzedaży,
  • tworzenie i wdrażanie narzędzi marketingowych wspierających sprzedaż,
  • planowanie i realizacja budżetu działu marketingu,
  • zarządzanie podległym  zespołem w ramach działu marketingu,
  • planowanie i koordynowanie prac zespołu w zakresie realizacji kampanii digital-owych,
  • bieżąca analiza trendów, nowych narzędzi z obszaru e-marketingu i rekomendacji wdrażania innowacji w obszarze komunikacji online,
  • analiza wskaźników efektywności prowadzonych działań, stały monitoring, optymalizacja oraz rekomendacje zmian,
  • współpraca przy realizacji projektów z pogranicza marketingu i sprzedaży (CRM, automatyzacja marketingu).

Wymagania:

  • Minimum 3 lata doświadczenia w marketingu,
  • inicjatywa i kreatywność w działaniu, niestandardowe i twórcze pomysły,
  • znajomość mediów/ wskaźników mediowych,
  • doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii oraz planów marketingowych,
  • umiejętność wnioskowania (na podstawie otrzymanych big data) + myślenie strategiczne,
  • samodzielność, zdecydowanie i skuteczność w działaniu,
  • determinacja w realizacji celów,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

Oferta obejmuje:

  • Konkurencyjne wynagrodzenie uzupełniane atrakcyjnym systemem premiowym,
  • możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego (szkolenia, konferencję, indywidualne warsztaty samodoskonalenia),
  • pakiet socjalny obejmujący ubezpieczenie grupowe, opiekę medyczną i kartę MULTISPORT PLUS,
  • możliwość realnego wpływu na kształtowanie  polityki marketingowej oraz sprzedażowej firmy,
  • możliwość współpracy przy wdrożeniach nowatorskich projektów,
  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz niezbędne narzędzia pracy,
  • stabilną pracę w stale rozwijającej się branży.

Zainteresowane osoby prosimy o WYPEŁNIENIE NASZEGO FORMULARZA

Accounting     Advisory      Audit     Controlling     Corporate Banking     Insurance     Financial Markets  Fund Accounting

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się