Ta oferta pracy jest nieaktualna od 226 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Marketing Manager

  • Kraków, małopolskie
  • Kierownik
  • 2017-10-06

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Goldman Recruitment
    Goldman Recruitment jest firmą doradztwa personalnego wyspecjalizowaną w realizowaniu projektów rekrutacyjnych głównie w obszarze finansów metodą Search & Selection oraz Executive Search. Wąski profil działalności przekłada się na profesjonalne podejście  do realizacji powierzonych nam projektów oraz na szybkość i skuteczność w działaniu.
     
    Dla naszego z branży farmaceutycznej poszukujemy obecnie Kandydatów na stanowisko:

    Marketing Manager

    Lokalizacja: Kraków

    Wynagrodzenie: atrakcyjne
    Nr ref: 17761/ 0


    Opis stanowiska:

    • Budowanie strategii marketingowej oraz czynny udział w jej wdrażaniu,
    • kontrola realizacji wdrożonej strategii oraz ocena efektywności w odniesieniu do wyników sprzedaży,
    • tworzenie i wdrażanie narzędzi marketingowych wspierających sprzedaż,
    • planowanie i realizacja budżetu działu marketingu,
    • zarządzanie podległym  zespołem w ramach działu marketingu,
    • planowanie i koordynowanie prac zespołu w zakresie realizacji kampanii digital-owych,
    • bieżąca analiza trendów, nowych narzędzi z obszaru e-marketingu i rekomendacji wdrażania innowacji w obszarze komunikacji online,
    • analiza wskaźników efektywności prowadzonych działań, stały monitoring, optymalizacja oraz rekomendacje zmian,
    • współpraca przy realizacji projektów z pogranicza marketingu i sprzedaży (CRM, automatyzacja marketingu).

    Wymagania:

    • Minimum 3 lata doświadczenia w marketingu,
    • inicjatywa i kreatywność w działaniu, niestandardowe i twórcze pomysły,
    • znajomość mediów/ wskaźników mediowych,
    • doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii oraz planów marketingowych,
    • umiejętność wnioskowania (na podstawie otrzymanych big data) + myślenie strategiczne,
    • samodzielność, zdecydowanie i skuteczność w działaniu,
    • determinacja w realizacji celów,
    • bardzo dobra organizacja pracy,
    • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

    Oferta obejmuje:

    • Konkurencyjne wynagrodzenie uzupełniane atrakcyjnym systemem premiowym,
    • możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego (szkolenia, konferencję, indywidualne warsztaty samodoskonalenia),
    • pakiet socjalny obejmujący ubezpieczenie grupowe, opiekę medyczną i kartę MULTISPORT PLUS,
    • możliwość realnego wpływu na kształtowanie  polityki marketingowej oraz sprzedażowej firmy,
    • możliwość współpracy przy wdrożeniach nowatorskich projektów,
    • atrakcyjne wynagrodzenie oraz niezbędne narzędzia pracy,
    • stabilną pracę w stale rozwijającej się branży.

    Zainteresowane osoby prosimy o WYPEŁNIENIE NASZEGO FORMULARZA

    Accounting     Advisory      Audit     Controlling     Corporate Banking     Insurance     Financial Markets  Fund Accounting