Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Marketing Manager

FARMASI POLAND sp. z o.o.

  • mazowieckie

    mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • menedżer

Twój zakres obowiązków

1. Główny zakres obowiązków:

• Proces E2E materiałów drukowanych i cyfrowych (wszystkie powiązane rynki)

• Tworzenie, zarządzanie procesem pracy nad katalogiem i kontrola jakości comiesięcznych drukowanych katalogów (Słowacja, Czechy, Polska), broszur, ulotek, materiałów marketingowych, prezentacji pomocniczych.

• Zarządzanie pracą grafików

• Współpraca z tureckim zespołem marketingowym w celu aktualizacji katalogu i dotrzymywania terminów druku

• Punkt kontaktowy dla Zespołu Sprzedaży i Dostawców w obszarze Marketingu

• Tłumaczenie wszystkich materiałów dostarczonych przez turecki zespół marketingowy z języka angielskiego na polski, w tym zarządzanie tłumaczeniami na język słowacki, czeski i polski

• Przygotowanie wprowadzenia Nowości na rynek, m.in. wykonanie, wycena, dokumenty marketingowe, materiały, m.in. opis produktu, oznakowanie.

• Realizacja wprowadzania nowych produktów we współpracy z Dyrektorem Sprzedaży, Dyrektorem Generalnym.

2. Planowanie kampanii (wszystkie powiązane rynki)

• propozycje, wybór produktów, wycena i realizacja kampanii oraz uwzględnienie cen konkurencji, strategii, trendów konsumenckich i narzędzi. Wsparcie i współpraca przy publikacji kampanii

• Planowanie i realizacja dodatkowych ofert, prowadzenie kampanii marketingowych

3. Działania marketingowe: (wszystkie powiązane rynki)

• opracowywanie, opiniowanie i wdrażanie kampanii marketingowych (performance marketing, offline, content marketing)

• Kierowanie wszystkimi działaniami związanymi z wejściem na rynek na poziomie lokalnym i międzynarodowym za pomocą szeregu działań online i offline

• Współpraca z partnerami wielofunkcyjnymi (Zarządzanie, Sprzedaż, System) przy planach marketingowych

• Identyfikacja i realizacja partnerstwa lokalnego i krajowego, pozwalającego zwiększyć zasięg i wartość końcową produktów dla konsumentów

4. Zarządzanie zespołem:

• kierowanie i rozwój lokalnego zespołu marketingowego

• rozwój umiejętności

• planowanie obciążenia pracą

• regularne sesje informacji zwrotnej

• tworzenie planu awaryjnego

5. Public Relations:

• Aktywny kontakt z agencjami PR, poszukiwanie nowej współpracy w obszarze mediów internetowych i drukowanych.

• Planowanie i realizacja działań PR

6. Media społecznościowe i cyfrowe: (wszystkie powiązane rynki)

• Zarządzenie pracą specjalisty Social & Digital Media zgodnie ze strategią firmy

• rozwój procesów.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe (studia magisterskie)

  • Język angielski – poziom minimum średniozaawansowany (B2)

  • Zaawansowana znajomość pakietu MS Office (Outlook, Excel, PowerPoint)

  • Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w obszarze marketingu

  • Elastyczność, doświadczenie i umiejętność dostosowania się do szybko zmieniającego się środowiska pracy

To oferujemy

  • Wynagrodzenie: 10 000 - 13 000 zł brutto

  • Umowę o pracę

  • Stabilne zatrudnienie

  • Telefon służbowy, notebook

  • Międzynarodowe środowisko pracy

  • Możliwości rozwoju

  • Benefity

  • służbowy telefon do użytku prywatnego

  • komputer do użytku prywatnego

FARMASI POLAND sp. z o.o.

FARMASI eksportuje produkty do 123 krajów, ma 365 milionów konsumentów obsługiwanych w 50 000 punktach sprzedaży. Od 2010 roku FARMASI zmieniło system sprzedaży, wprowadzając Multi-Level Marketing. Od tego momentu FARMASI zaczęło dynamicznie się rozwijać. Obecnie w systemie MLM sprzedajemy produkty w 15 krajach. FARMASI jest liderem w światowych trendach branży kosmetycznej. Posiadamy własne laboratoria, dzięki czemu rozwijamy naszą ofertę szybciej od konkurencji i jesteśmy firmą o doskonale ustabilizowanej pozycji na rynku.

Przewiń do profilu firmy

Cechy osobiste:

Marketing Manager reprezentuje kreatywną, proaktywną i komunikatywną postawę z umiejętnościami zarządzania i pasją do wykonywania działań marketingowych. Kandydat posiada analityczny umysł, skupia się na szczegółach oraz ma świadomość potrzeb klienta, a wszystko to wsparte jest wysokim poziomem odpowiedzialności i niezależności.

WARUNKI PRACY

  • Data rozpoczęcia: możliwie jak najszybciej

  • Miejsce pracy: Warszawa, Polska

  • Praca na pełen etat, umowa na okres próbny 3 miesiące, następnie na czas określony - 1 rok

  • Godziny pracy: 08:30 - 17:00 od poniedziałku do piątku

Prosimy o przesyłanie CV w języku angielskim.