Ta oferta pracy jest nieaktualna od 13 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Marketing Manager

  • Olsztyn, warmińsko-mazurskie
  • Specjalista
  • 14.03.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Selsey Polska Sp. z o.o. urządza mieszkania. Nasza firma cały czas poszerza swoją działalność lokalnie, jak i poza granicami Polski. Uważamy, że kreatywni i dobrze zmotywowani pracownicy są podstawą naszego sukcesu. Rozwijaj się razem z nami i dołącz do nas jako:

    Marketing Manager
    Miejsce pracy: Olsztyn

    Twoje zadania:

    • Tworzenie i realizacja strategii marketingowej oraz kształtowanie wizerunku Selsey
    • Zarządzanie budżetem marketingowym
    • Zarządzanie działaniami z obszaru SEO, SEM, social media, e-mailing
    • Współpraca z partnerami biznesowymi, mediami, blogerami i influencerami
    • Przygotowywanie i przeprowadzanie analiz, badań marketingowych, śledzenie trendów, monitoring działań konkurencji
    • Zarządzanie zespołem

    Oczekiwania:

    • Minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami marketingowymi w branży e-commerce
    • Bardzo dobra znajomość narzędzi marketingowych, m. in. Google Analytics, Google Adwords, Facebook Ads
    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
    • Znajomość aktualnych trendów w marketingu
    • Nastawienie na efektywność prowadzonych działań

    Oferujemy:

    • Dużą samodzielność w tworzeniu własnych rozwiązań i narzędzi
    • Zatrudnienie w oparciu o preferowaną przez Ciebie umowę
    • Stabilne zatrudnienie
    • Atrakcyjny pakiet socjalny: karta MultiSport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe
    • Darmowy parking
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV klikając w przycisk aplikowania.
    Niniejsza informacja przekazywana jest zgodnie z postanowieniami art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.U.UE.L.2016.119.1), w skrócie RODO.
    Biorąc udział w rekrutacji przekazujesz swoje dane osobowe. Ich podanie jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji oraz podjęcia działań przed zawarciem umowy, zgodnie z przepisami kodeksu pracy. Podanie dodatkowych danych osobowych, nie wynikających z przepisów prawa, w tym udział w przyszłych procesach rekrutacji jest dobrowolne i wymaga Twojej wyraźnej zgody. Administratorem tych danych stanie się SELSEY POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą we Wrocławiu (54-139), przy ulicy Hutniczej 62/8. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie na potrzeby i przez okres rekrutacji (4 miesiące od daty aplikacji), po tym czasie zostaną usunięte, chyba że wyraźnie zdecydujesz, że możemy je przetwarzać na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji – wtedy dane te będą przetwarzane nie dłużej niż 2 lata od wyrażenia przez Ciebie odrębnej zgody. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. a – c RODO. Posiadasz prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie swoich danych, a także możesz wymagać ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz dostępu do nich – wystarczy że napiszesz pod adres: [email protected]. Jeżeli uważasz, że Twoje dane osobowe przetwarzamy nieprawidłowo, możesz złożyć skargę do organu nadzorczego a także skorzystać ze środków ochrony prawnej przed sądem. Dane nie będą przekazywane do innych podmiotów, za wyjątkiem tych, z którymi podpisaliśmy umowy współpracy, np. obsługującym nasze systemy teleinformatyczne. Nie będą też przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych, ani przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.