Oferta pracy

Marketing Manager

DietrichO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 17 dni temu
  • Menedżer

Naszym Klientem jest międzynarodowa Grupa produkcyjno-handlowa rozwijająca unikalne produkty FMCG.
W Polsce organizacja prężnie rozwija się od kilku lat, sprawnie buduje swoja pozycję na rynku. Rozwój biznesu to także rozwój zespołu i dla tego właśnie za naszym pośrednictwem firma poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko:

MARKETING MANAGERA

Marketing Manager będzie odpowiadał za budowanie strategii marketingowej, planowanie i realizację działań marketingowych z zakresu BTL, a także przy współpracy z Centralą koordynowanie działań z obszaru ATL. Marketing Manager będzie bardzo blisko współpracował z działem sprzedaży by w sposób efektywny zaplanować i przeprowadzić działania wpływające na efektywną sprzedaż i promocję firmy na rynku.

Do zespołu naszego Klienta poszukujemy Marketing Managera poszukującego nowych wyzwań, osoby energicznej, pozytywnej i nastawionej na realizację celów.

Kluczowe zadania na stanowisku:

  • Tworzenie i implementacja strategii marketingowej przy uwzględnieniu strategii Grupy
  • Planowanie i realizacja działań marketingowych z obszaru BTL oraz analiza ich efektywności i rentowności
  • Efektywne planowanie i zarządzanie budżetem przeznaczonym na działania marketingowe
  • Koordynowanie działań marketingowych z zakresu ATL
  • Koordynowanie działań komunikacyjnych związanych z marką, realizowanych zarówno poprzez kanały tradycyjne jak i digitalowe
  • Współpraca z działem marketingu zlokalizowanym w europejskiej Centrali
  • Współpraca z działem sprzedaży
  • Raportowanie i analiza wyników
  • Optymalizacja procesów marketingowych
  • Współpraca z agencjami marketingowymi oraz innymi dostawcami w obszarze marketingu i promocji
  • Prowadzenie działań wspierających promocję firmy na rynku – organizacja eventów, przygotowanie i dystrybucja materiałów promocyjnych etc.
  • Gromadzenie i aktualizacja wiedzy o rynku i konkurencji

Od kandydatów oczekujemy:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku dla organizacji z obszaru FMCG działających aktywnie w kanale nowoczesnym
  • Wykształcenia wyższego, mile widziane z obszaru marketingu, biznesu lub zarządzania
  • Doskonałej znajomości zagadnień z zakresu promocji i trade marketingu
  • Doświadczenia w efektywnym realizowaniu działań marketingowych
  • Doświadczenia w zarządzaniu budżetem marketingowo-promocyjnym i prowadzeniu analiz w rozwiniętej organizacji handlowej
  • Dobrej znajomości języka angielskiego
  • Biegłej znajomości obsługi pakietu MS Office w zakresie tworzenia prezentacji i analiz
  • Inicjatywy, kreatywności, otwartości w komunikacji, hands on approach oraz silnej orientacji na osiąganie celów

Firma oferuje:

  • Samodzielną i odpowiedzialną pracę w zgranym zespole rozwijającej się dynamicznie firmy
  • Możliwości rozwoju zawodowego w strukturach biznesowych w firmie o zasięgu europejskim

Osoby zainteresowane propozycją i spełniające powyższe warunki prosimy o przesłanie CV z klauzulą zezwalającą na przetwarzanie danych za pomocą przycisku APLIKUJ.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy