Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyMarketing Manager
DietrichO firmie
Warszawa, mazowieckie
- Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- Rekrutacja zdalna
- Menedżer
Naszym Klientem jest międzynarodowa Grupa produkcyjno-handlowa rozwijająca unikalne produkty FMCG.
W Polsce organizacja prężnie rozwija się od kilku lat, sprawnie buduje swoja pozycję na rynku. Rozwój biznesu to także rozwój zespołu i dla tego właśnie za naszym pośrednictwem firma poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko:
Marketing Manager będzie odpowiadał za budowanie strategii marketingowej, planowanie i realizację działań marketingowych z zakresu BTL, a także przy współpracy z Centralą koordynowanie działań z obszaru ATL. Marketing Manager będzie bardzo blisko współpracował z działem sprzedaży by w sposób efektywny zaplanować i przeprowadzić działania wpływające na efektywną sprzedaż i promocję firmy na rynku.
Do zespołu naszego Klienta poszukujemy Marketing Managera poszukującego nowych wyzwań, osoby energicznej, pozytywnej i nastawionej na realizację celów.
Kluczowe zadania na stanowisku:
- Implementacja strategii marketingowej przy uwzględnieniu strategii Grupy
- Planowanie i realizacja działań marketingowych z obszaru BTL oraz analiza ich efektywności i rentowności
- Efektywne planowanie i zarządzanie budżetem przeznaczonym na działania marketingowe
- Koordynowanie działań marketingowych z zakresu ATL
- Koordynowanie działań komunikacyjnych związanych z marką, realizowanych zarówno poprzez kanały tradycyjne jak i digitalowe
- Współpraca z działem marketingu zlokalizowanym w europejskiej Centrali
- Współpraca z działem sprzedaży
- Raportowanie i analiza wyników
- Optymalizacja procesów marketingowych
- Współpraca z agencjami marketingowymi oraz innymi dostawcami w obszarze marketingu i promocji
- Prowadzenie działań wspierających promocję firmy na rynku – organizacja eventów, przygotowanie i dystrybucja materiałów promocyjnych etc.
- Gromadzenie i aktualizacja wiedzy o rynku i konkurencji
Od kandydatów oczekujemy:
- Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku dla organizacji z obszaru FMCG działających aktywnie w kanale nowoczesnym
- Wykształcenia wyższego, mile widziane z obszaru marketingu, biznesu lub zarządzania
- Doskonałej znajomości zagadnień z zakresu promocji i trade marketingu
- Doświadczenia w efektywnym realizowaniu działań marketingowych
- Doświadczenia w zarządzaniu budżetem marketingowo-promocyjnym i prowadzeniu analiz w rozwiniętej organizacji handlowej
- Dobrej znajomości języka angielskiego
- Biegłej znajomości obsługi pakietu MS Office w zakresie tworzenia prezentacji i analiz
- Inicjatywy, kreatywności, otwartości w komunikacji, hands on approach oraz silnej orientacji na osiąganie celów
Firma oferuje:
- Samodzielną i odpowiedzialną pracę w zgranym zespole rozwijającej się dynamicznie firmy
- Możliwości rozwoju zawodowego w strukturach biznesowych w firmie o zasięgu europejskim
Osoby zainteresowane propozycją i spełniające powyższe warunki prosimy o przesłanie CV z klauzulą zezwalającą na przetwarzanie danych za pomocą przycisku APLIKUJ.
Ogłoszenie archiwalne