Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Marketing Manager

MENLOO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Menedżer

MARKETING MANAGER

Aplikuj jeśli:

  • Posiadasz doświadczenie poparte sukcesami w skutecznym opracowaniu i realizacji strategii marketingowych,
  • Masz szeroką wiedzę DIGITAL-marketingową i znasz narzędzia do generowanie leadów,
  • Posiadasz min. 4 lata doświadczenia marketingu, min. 2 w pracy jako manager marketingu w dużej/ średniej organizacji,
  • Posiadasz wiedzę w obszarze SEM, SEO, Content Marketing, Social Media, UX, E-mail Marketing, Marketing Automation
  • Możesz pochwalić się sukcesami w przygotowaniu i realizacji strategii komunikacji marki w mediach społecznościowych, prowadzeniu kampanii digital itp.
  • Znasz narzędzia e-PR i e-marketingu tj. Google AdWords, Google Analytics, Facebook ADS, Facebook Insights i inne oraz potrafisz wykorzystać je w procesie projektowania strategii oraz działań optymalizacyjnych dla kanałów sprzedaży,

Co z nami zyskasz:

  • Pracę w dynamicznym i ambitnym zespole otwartym na nowe wyzwania i koncepcje,
  • Stabilne, wysokie zarobki - podstawa oraz jasny i przejrzysty system premiowy,
  • Możliwość realizacji własnych pomysłów, dużą swobodę i przestrzeń na samodzielne działanie,
  • Startupową kulturę pracy, nieformalną atmosferę i stabilność dojrzałej organizacji,
  • Pracę w najbardziej rozwojowej branży w Polsce.

Twoje zadania:

  • Kreowanie strategii i planu marketingowego w porozumieniu z Zarządem spółki,
  • Planowanie i prowadzenie kampanii marketingowych oraz komunikacji naszej marki,
  • Wdrażanie rozwiązań związanych z budowaniem rozpoznawalności marki i ugruntowania silnej pozycji na rynku,
  • Tworzenie kampanii SEM, SEO – wsparcie kanałów sprzedaży firmy,
  • Planowanie, budowanie i optymalizację kampanii online B2C, B2B,
  • Bieżąca analiza wyników i trendów oraz podejmowanie odpowiednich działań korekcyjnych i optymalizacyjnych w poszczególnych kanałach on-line,
  • Opracowanie zestawu raportów i analiz na potrzeby wewnętrze,
  • Efektywne planowanie i zarządzanie budżetem przeznaczonym na działania marketingowe,
  • Odpowiedzialność za całościowe tworzenie unikalnej strategii marketingowej firmy (online, offline) w duchu marketingu 360,
  • Zarządzanie projektami z różnymi zespołami, w tym sprzedaży, działów produktu i HR w celu opracowywania rozwiązań dla klientów oraz na potrzeby wewnętrzne firmy,
  • Kontakt z mediami i działaniami z zakresu public relations.






Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne