Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyOferta z szybkim aplikowaniem
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.
Marketing Manager
MENLOO firmie
Warszawa, mazowieckie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Kontrakt B2B
- Pełny etat
- Menedżer
MARKETING MANAGER
Aplikuj jeśli:
- Posiadasz doświadczenie poparte sukcesami w skutecznym opracowaniu i realizacji strategii marketingowych,
- Masz szeroką wiedzę DIGITAL-marketingową i znasz narzędzia do generowanie leadów,
-
Posiadasz min. 4 lata doświadczenia marketingu, min. 2 w pracy jako manager marketingu w dużej/ średniej organizacji,
- Posiadasz wiedzę w obszarze SEM, SEO, Content Marketing, Social Media, UX, E-mail Marketing, Marketing Automation
- Możesz pochwalić się sukcesami w przygotowaniu i realizacji strategii komunikacji marki w mediach społecznościowych, prowadzeniu kampanii digital itp.
- Znasz narzędzia e-PR i e-marketingu tj. Google AdWords, Google Analytics, Facebook ADS, Facebook Insights i inne oraz potrafisz wykorzystać je w procesie projektowania strategii oraz działań optymalizacyjnych dla kanałów sprzedaży,
Co z nami zyskasz:
- Pracę w dynamicznym i ambitnym zespole otwartym na nowe wyzwania i koncepcje,
- Stabilne, wysokie zarobki - podstawa oraz jasny i przejrzysty system premiowy,
- Możliwość realizacji własnych pomysłów, dużą swobodę i przestrzeń na samodzielne działanie,
- Startupową kulturę pracy, nieformalną atmosferę i stabilność dojrzałej organizacji,
- Pracę w najbardziej rozwojowej branży w Polsce.
Twoje zadania:
- Kreowanie strategii i planu marketingowego w porozumieniu z Zarządem spółki,
- Planowanie i prowadzenie kampanii marketingowych oraz komunikacji naszej marki,
- Wdrażanie rozwiązań związanych z budowaniem rozpoznawalności marki i ugruntowania silnej pozycji na rynku,
- Tworzenie kampanii SEM, SEO – wsparcie kanałów sprzedaży firmy,
- Planowanie, budowanie i optymalizację kampanii online B2C, B2B,
- Bieżąca analiza wyników i trendów oraz podejmowanie odpowiednich działań korekcyjnych i optymalizacyjnych w poszczególnych kanałach on-line,
- Opracowanie zestawu raportów i analiz na potrzeby wewnętrze,
- Efektywne planowanie i zarządzanie budżetem przeznaczonym na działania marketingowe,
- Odpowiedzialność za całościowe tworzenie unikalnej strategii marketingowej firmy (online, offline) w duchu marketingu 360,
- Zarządzanie projektami z różnymi zespołami, w tym sprzedaży, działów produktu i HR w celu opracowywania rozwiązań dla klientów oraz na potrzeby wewnętrzne firmy,
- Kontakt z mediami i działaniami z zakresu public relations.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
Ogłoszenie archiwalne