Marketing Manager - Weterynaria

HRK S.A.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 8 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator

Dla Naszego Klienta – prężnie rozwijającej się firmy weterynaryjnej, działającej zarówno na rynku polskim jak i na rynkach zagranicznych poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko:

 

Marketing Manager - weterynaria

Opis stanowiska:

  • Opracowanie i wdrożenie Strategii Marketingowej łączącej zarówno klasyczne formy komunikacji jak i szeroko rozumiany Digital oraz PR dla całej Spółki/kategorii/kanałów, uwzględniając specyfik 828 oraz B2C
  • Tworzenie, budżetowanie, nadzór i egzekucja Planu Komunikacji Marketingowej, Master Planu Inicjatyw, Planów Medialnych, Planów PR oraz CSR dla poszczególnych kategorii wraz z wykorzystaniem niezbędnych narzędzi
  • Prowadzenie cyklicznych analiz ROI, sprzedaży, efektywności działań dla poszczególnych marek i całych kategorii oraz niezbędnych prognoz
  • Bieżące zarządzanie oraz praca nad rozwojem zespołu, ustalenie krótko i długoterminowych celów i zadań, zarówno w obszarze tradycyjnego marketingu jak i digitalu. Stworzenie narzędzi oraz skutecznego systemu motywacji dla zespołu
  • Rozumienie potrzeb konsumenta, analiza trendów, planowanie badan; WHO, WHAT, HOW
  • Projektowanie i egzekucja pełnej Strategii Branding'owej (brand management),
  • Śledzenie zmian i trendów w szeroko rozumianym warsztacie marketingowym, zwtaszcza w obszarach ,,design, ,,digital oraz ,,consumer behawiors
  • Opracowywanie planów budowy stabilnie rosnącej pozycji produktów w segmencie Premium na rynku weterynaryjnym oraz konsumenckim
  • Efektywna i selektywna współpraca z agencjami i domami mediowymi
  • Aktywna kontrybucja w rozwój spółki w strategicznych dla firmy obszarach biznesowych jako członek Top Management Team
  • Ekspertyza marketingowa na poziomie strategicznym dla startup'ów zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych finansowanych przez Spółkę
  • Monitorowanie działań konkurencji (pojawianie się nowych produktów, śledzenie trendów rynku weterynaryjnego

Wymagania:

  • Min 5-letniego doświadczenia na stanowisku Marketing Manager, Head of Marketing lub pokrewnym, popartego sukcesami
  • Wykształcenie wyższe
  • Min. dobra znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem zarówno Produkt Managerów jak i zespołów Digital'owych
  • Udokumentowanych osiągnięć w obszarach: Brand Management, Digital, mile widziane Trade Marketing
  • Doświadczenie w tworzeniu i implementacji Strategii Marketingowej
  • Bardzo dobrej znajomości branży zarówno konsumenckiej jak i B2B
  • Doskonałej znajomości trendów, parametrów i narzędzi mierzących efektywność finansów i skuteczność podejmowanych działań
  • Doświadczenia w zarzadzaniu projektami marketingowymi (offline i online) o zasięgu krajowym i zagranicznym
  • Rozumienia potrzeb Trade Marketing'u i Sprzedaży w kanałach B2B i B2C.
  • Doświadczenie w podejmowaniu strategicznych decyzji całej Firmy np. członek Top Management/ Leading Team, Zarząd
  • Mile widziane doświadczenie w branży weterynaryjnej lub żywienia zwierząt
  • Samodzielność i proaktywność w działaniu
  • Zdolności analityczne

Firma oferuje:

  • Możliwość współtworzenia strategii marketingowej w spółce
  • Możliwość rozwoju zawodowego w jednej z najszybciej rozwijającej się firmie w branży weterynaryjnej
  • Bezpośrednia współpraca z Zarządem oraz współdecydowania o działania rozwojowych oraz strategicznych
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, bonus roczny, samochód służbowy klasy premium oraz szereg innych benefitów
  • Przyjazne środowisko pracy oraz atmosfera współpracy

 

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy