Ta oferta pracy jest nieaktualna od 107 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Marketing Manager

  • Wrocław, dolnośląskie
  • Kierownik
  • 01.03.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Centrum Wrocław Fashion Outlet to obiekt należący do jednej z największych na rynku europejskim grupy centrów typu outlet: VIA Outlets (www.viaoutlets.com). Jest to Centrum o mocnej, ugruntowanej pozycji na rynku, cieszące się uznaniem coraz większej liczby Klientów.

    Marketing Manager
    Miejsce pracy: Wrocław

    Osoba zatrudniona na stanowisku Marketing Manager będzie przede wszystkim odpowiedzialna za strategiczny i taktyczny rozwój marketingu centrum handlowego poprzez:

    • Tworzenie spójnej strategii marketingowej.
    • Zarządzanie budżetem marketingowym obiektu.
    • Regularną analizę sytuacji rynkowej, w tym przede wszystkim wpływu wydarzeń marketingowych na trendy rynkowe.
    • Tworzenie i koordynowanie wszystkich lokalnych inicjatyw marketingowych.
    • Zarządzanie bazą danych i odpowiedzialność za rozwój programu lojalnościowego.
    • Zarządzanie zewnętrznymi konsultantami PR i współpraca z nimi w celu zapewnienia profesjonalnych publikacji w prasie i w mediach.
    • Zarządzanie zewnętrzną agencją kreatywną.
    • Przygotowywanie sprawozdań i raportów dotyczących aktywności marketingowych. Ocena ich skuteczności.
    • Nawiązywanie i rozwijanie współpracy z partnerami zewnętrznymi.
    • Promowanie Centrum jako ważnej destynacji turystycznej na Dolnym Śląsku.
    • Identyfikowanie nowych trendów w reklamie we wszystkich obszarach, w tym w mediach społecznościowych oraz wykorzystywanie ich potencjału. Podejmowanie innowacyjnych inicjatyw marketingowych.
    • Ścisła współpraca z pozostałymi działami w strukturze organizacyjnej w celu zapewnienia realizacji spójnej i efektywnej strategii.
    • Regularna analiza trendów rynkowych i zachowań klientów.

    Wymagania:

    • Wykształcenie wyższe (obszar marketing / business).
    • Wieloletnie doświadczenie na podobnym stanowisku (styczność z branżą retail będzie dodatkowym atutem).
    • Biegła znajomość języka angielskiego (business English – written and spoken).
    • Rozległe doświadczenie w reklamie, prasie, PR i mediach.
    • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne.
    • Skrupulatność, pro-aktywność, innowacyjność, bardzo dobra organizacja pracy, kreatywność.
    • Zainteresowanie i wiedza o szeroko pojętej branży retail.

    Oferujemy:

    • Umowę o pracę,
    • Opiekę medyczną,
    • Szkolenia,
    • Zajęcia z lektorem j. ang.,
    • Niezbędne narzędzia pracy,
    • Program benefitów pracowniczych.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV w języku angielskim klikając w przycisk aplikowania.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.