Marketing Ninja

UNICARD S.A.O firmie

  • Kraków, ul. Łagiewnicka 54

    Kraków, małopolskie
  • Ogłoszenie wygasło 11 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Unicard S.A. świadczy profesjonalne usługi z zakresu projektowania i wdrażania Systemów Bezpieczeństwa, Systemów Kartowych i Systemów Smart City. Jesteśmy producentem urządzeń i oprogramowania do automatycznej identyfikacji, kontroli czasu pracy oraz systemów bezpieczeństwa. Dostarczamy karty zbliżeniowe i elektroniczne. Prawie 30 lat doświadczenia oraz duża liczba wdrożeń, pozwoliła nam uplasować się na pozycji lidera w branży. Obecnie w związku z dynamicznym rozwojem oraz wdrażaniem nowych projektów poszukujemy osoby na stanowisko.

Marketing NinjaNumer ref.: MN/2020/KR

Czym głównie będziesz się zajmował/a:

  • tworzeniem strategii marketingowych dla produktów UNICARD,
  • opracowywaniem propozycji kampanii reklamowych, ich wdrażaniem, realizacją i analizą,
  • przygotowywaniem tekstów i materiałów promocyjnych (w tym grafik i video),
  • działaniami z zakresu SEO/SEM/Social Selling,
  • analizowaniem efektów w celu optymalizacji działań marketingowych.

Czego oczekujemy od Ciebie:

  • minimum 3 lata doświadczenia w prowadzeniu działań SEO oraz praktycznej wiedzy z obszaru Marketing 360,
  • bardzo dobrej znajomości portfolio Google: Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, Google Ads,
  • praktycznego korzystania z narzędzi SEO (jedno wybrane): Senuto, SemStorm, Ahrefs,
  • bardzo dobrej znajomości programów graficznych: Adobe: Illustrator, Photoshop, InDesign,
  • umiejętności sprawnego poruszania się w platformach e-mail marketing w tym Marketing Automation, takich jak: Redlink, Getresponse, Frashmail, Salesmanago,
  • wiedzy zakresu Social Selling (wymagana znajomość LinkedIN, mile widziana znajomość Sales Navigator),
  • znajomości zagadnień związanych z video marketingiem w tym platformy YT oraz aplikacji typu: Videoscribe, Doodly, Toonly.
  • doświadczenia w marketingu B2B popartego sukcesami,
  • kreatywności oraz lekkiego pióra,
  • umiejętności analitycznego myślenia, wyciągnięcia wniosków oraz raportowania wyników,
  • znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • mile widziana znajomość: Landingi, Callpage, Prezi, HTML, CMS, zagadnień związanych z e-commerce.

W zamian chcemy Ci zaoferować:

  • odpowiedzialną, stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z niespotykaną atmosferą pracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego w ciekawych projektach z zakresu kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy,
  • udział w innowacyjnym projekcie, który jest strategiczny dla firmy,
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę, jeżeli preferujesz B2B - też masz taką możliwość,
  • szeroki pakiet socjalny: dofinansowanie do opieki medycznej, platformę kafeteryjną Worksmile, naukę języka angielskiego w miejscu pracy, znakomitą kawę, dobrze wyposażoną kuchnię itp.
  • możliwość elastycznego dostosowania czasu pracy oraz częściowej pracy zdalnej,
  • zachowanie balansu między pracą a życiem prywatnym,
  • zgrany zespół, który posiada wysokie kompetencje i doświadczenie i chętnie się nim dzieli,
  • udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych - masz wpływ na to z jakiego obszaru chcesz poszerzać swoją wiedzę,
  • parking pod biurem.

Administratorem danych jest UNICARD S.A. z siedzibą w Kraków 30-417, Łagiewnicka 54. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy