Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Marketingowiec Facebook - Google

BSAFER sp. z o.o.O firmie

3 3004 000 brutto / mies.
  • podkarpackie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

Czym jest BSafer.pl

Jest to system ochrony danych osobowych dla aktywnych internautów. Informuje ich gdzie i przez kogo wykorzystywane są ich dane osobowe i w jakim celu. BSafer pozwala zatem osobom prywatnym na zarządzanie i monetyzowanie ich zgód marketingowych.

Co robimy?

  • Specjalizujemy się w zabezpieczaniu firmowych baz danych zgodnie z obowiązującymi przepisami RODO.
  • Prowadzimy audyty bezpieczeństwa dla przedsiębiorstw oraz innowacyjną e-strefę kojarzącą firmy i konsumentów.
  • Doskonale łączymy temat bezpieczeństwa danych z promocją i reklamą w Internecie naszych Partnerów Biznesowych.
  • Dokładamy wszelkich starań, żeby wyniki współpracy były naszą najlepszą wizytówką.

O efektach naszych działań świadczy fakt, iż zainwestował w nas największy bank w Polsce- PKO BP

Marketingowiec Facebook - Google

Marketingowiec Facebook/Google

Dołącz do naszego zespołu, który zmienia rynek ochrony danych osobowych i polską bankowość. 

Prowadzimy działania marketingowe na dużą skalę w Polsce i za zagranicą. Potrzebujemy dodatkowej osoby, aby dołączyła do naszego zespołu freaków technologicznych, która zajmie się działaniami marketingowymi na Google, Facebook oraz Linkedin.

Obowiązki

  • Zarządzanie kontami marketingowych Google, Facebook itp.
  • Budowanie widoczności i rozpoznawalności firmy i partnerów w sieci
  • Budowanie nowych kampanii leadowych i sprzedażowych.
  • Analiza preferencji konsumentów
  • Optymalizacja wyników CPC, CPL i CPS
  • Współpraca z działem technicznym oraz kreatywnym.
  • Budowanie Nowych komunikatów Testy A/B

Wymagania

  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie zarządzania kontami reklamowymi Google oraz Facebook z budżetem 10 tyś zł +
  • Znajomość GTM (Google Tag Manager)
  • Dobra znajomość Google Analitics Np. ustawienia Goali
  • Mile widziane doświadczenie w SEO

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy