Michael Page

Marketplace Development Manager

Michael PageO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 6 dni
    do: 7 cze 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Menedżer
Czas na zmiany?
Marketplace Development Manager
JN -032020-142683

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za wdrożenie i koordynację projektu Marketplace wewnątrz organizacji.

Jest to pionierski projekt na skalę globalną (Polska będzie pierwszym pilotażowym rynkiem), po sukcesywnym wdrożeniu osoba będzie supportowała także wdrożenia na pozostałych rynkach. Praca w międzynarodowym środowisku, blisko Zarządu spółki i jej Centrali.

 

Informacje o kliencie

Naszym klientem jest międzynarodowa firma z branży retail, posiadająca w Polsce ogólnopolską sieć sklepów oraz własny e-commerce.

Firma w związku ze strategicznym kierunkiem rozwoju firmy, poszukujemy obecnie Kandydata na stanowisko Marketplace Project/Development Managera.

Opis stanowiska

  • Pełna odpowiedzialność za projekt wdrożenia platformy Marketplace do organizacji, w tym:
  • Zarządzenie procesem dostarczenia projektu i całym cyklem jego życia
  • Uzgadnianie celów biznesowych, zakresu projektów oraz wymagań
  • Tworzenie i nadzorowanie harmonogramu
  • Dobór zespołu, weryfikowanie realizacji zadań i poszczególnych etapów projektu
  • Przygotowanie i kontrola ustalonego budżetu oraz KPI
  • Współpraca z działami spółki/grupy oraz zewnętrznymi dostawcami
  • Prowadzenie spotkań statusowych oraz komunikacja postępów do zarządu oraz centrali zagranicznej
  • Prowadzenie dokumentacji wdrożeniowej
  • Zarządzenie transformacją digitalową wewnątrz organizacji oraz przedstawienie jej efektów na skalę globalną

Profil kandydata

  • Min. 5-letnie doświadczenie budowie i rozwoju platform e-commerce oraz zarządzaniu złożonymi projektami w międzynarodowym środowisku pracy, w tym min. 2 lata w obszarze marketplace
  • Doświadczenie w przeprowadzaniu projektów od podstaw
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne & analityczne
  • Bardzo dobre zrozumienie zagadnień e-commerce tj. operacje, logistyka, zapasy magazynowe, IT, asortyment, polityka cenowa, zarządzanie dostawcami, zarządzanie kategoriami produktów, e-merchandising
  • Biegły język angielski
  • Znajomość języka francuskiego nie jest konieczna, ale będzie mile widziana

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas nieokreślony po 6 miesiącach lub kontrakt B2B
  • Przyjazna atmosfera pracy i kultura pracy w której ważny jest człowiek
  • Szkolenia i premie uzależnione od wyników pracy
  • Ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna i dofinansowanie karty Multisport
  • Rabat pracowniczy
  • Możliwość pracy zdalnej w ograniczonym zakresie
         
[email protected]

Jeśli czujesz, ze ta oferta jest dla Ciebie, kliknij w przycisk aplikuj i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.

Aplikuję

Dlaczego Michael Page?

Kandydat w centrum uwagi  Doradztwo i pełne wsparcie  Najlepsze oferty pracy od sprawdzonych pracodawców

Kandydat w centrum uwagi

 

Doradztwo i pełne wsparcie

 

Najlepsze oferty pracy od sprawdzonych pracodawców

Marketplace Development ManagerNumer ref.: JN -032020-142683

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za wdrożenie i koordynację projektu Marketplace wewnątrz organizacji.

Jest to pionierski projekt na skalę globalną (Polska będzie pierwszym pilotażowym rynkiem), po sukcesywnym wdrożeniu osoba będzie supportowała także wdrożenia na pozostałych rynkach. Praca w międzynarodowym środowisku, blisko Zarządu spółki i jej Centrali.

 

Informacje o kliencie

Naszym klientem jest międzynarodowa firma z branży retail, posiadająca w Polsce ogólnopolską sieć sklepów oraz własny e-commerce.

Firma w związku ze strategicznym kierunkiem rozwoju firmy, poszukujemy obecnie Kandydata na stanowisko Marketplace Project/Development Managera.

Opis stanowiska

  • Pełna odpowiedzialność za projekt wdrożenia platformy Marketplace do organizacji, w tym:
  • Zarządzenie procesem dostarczenia projektu i całym cyklem jego życia
  • Uzgadnianie celów biznesowych, zakresu projektów oraz wymagań
  • Tworzenie i nadzorowanie harmonogramu
  • Dobór zespołu, weryfikowanie realizacji zadań i poszczególnych etapów projektu
  • Przygotowanie i kontrola ustalonego budżetu oraz KPI
  • Współpraca z działami spółki/grupy oraz zewnętrznymi dostawcami
  • Prowadzenie spotkań statusowych oraz komunikacja postępów do zarządu oraz centrali zagranicznej
  • Prowadzenie dokumentacji wdrożeniowej
  • Zarządzenie transformacją digitalową wewnątrz organizacji oraz przedstawienie jej efektów na skalę globalną

Profil kandydata

  • Min. 5-letnie doświadczenie budowie i rozwoju platform e-commerce oraz zarządzaniu złożonymi projektami w międzynarodowym środowisku pracy, w tym min. 2 lata w obszarze marketplace
  • Doświadczenie w przeprowadzaniu projektów od podstaw
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne & analityczne
  • Bardzo dobre zrozumienie zagadnień e-commerce tj. operacje, logistyka, zapasy magazynowe, IT, asortyment, polityka cenowa, zarządzanie dostawcami, zarządzanie kategoriami produktów, e-merchandising
  • Biegły język angielski
  • Znajomość języka francuskiego nie jest konieczna, ale będzie mile widziana

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas nieokreślony po 6 miesiącach lub kontrakt B2B
  • Przyjazna atmosfera pracy i kultura pracy w której ważny jest człowiek
  • Szkolenia i premie uzależnione od wyników pracy
  • Ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna i dofinansowanie karty Multisport
  • Rabat pracowniczy
  • Możliwość pracy zdalnej w ograniczonym zakresie
         

Ogłoszenie archiwalne