Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Marketplace Manager - Specjalista ds. obsługi marketplace’ów

SKALNIK sp. z o.o.O firmie

3 0006 000 / mies. (zal. od umowy)
  • Jana Długosza 59/75
    Wrocław, dolnośląskie
  • Ogłoszenie wygasło 17 dni temu
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

SKALNIK sp. z o.o.

Jana Długosza 59/75

Wrocław

Ambicja i wytrwałość w dążeniu na szczyt – jeśli masz je w sobie, to dołącz do nas! Jesteśmy firmą, która od ponad 25 lat przeciera szlaki i wyznacza trendy na rynku outdoor w Polsce. Skalnik.pl to jeden z największych sklepów dla turystów, alpinistów i wspinaczy. Mierzymy wysoko, coraz wyżej! Teraz pragniemy rozwinąć dodatkowe kanały sprzedaży, dlatego poszukujemy osoby na stanowisko:

Marketplace Manager - Specjalista ds. obsługi marketplace’ów

Tworzymy miejsce dla samodzielnego specjalisty, który zna rynek i jego trendy. Podejmiemy współpracę z osobą, dla której platformy marketplace to środowisko tak naturalne, jak dla nas góry; kogoś, kto analizując rynek e-commerce wyznaczy i zrealizuje śmiały cel, jak wytycza się azymut i analizuje mapę! Podejmiesz się tego wyzwania?
 

Do obowiązków Marketplace Managera będzie należeć:

  • zarządzanie sprzedażą w krajowych i zagranicznych marketplace’ach (m.in. Allegro, Amazon) i kompleksowa obsługa sprzedaży za ich pośrednictwem
  • tworzenie aukcji na platformach e-commerce; weryfikacja ich poprawności, a także zarządzanie aukcjami w czasie
  • aktualizowanie oferty produktowej (opisy produktów, parametry i inne elementy contentowe) oraz jej pozycjonowanie
  • współpraca z działem marketingu i tworzenie treści na potrzeby aukcji produktowych
  • inicjowanie, współtworzenie i planowanie kampanii sprzedażowych oraz promocyjnych (m.in. reklamy, wyróżnienia, akcje partnerskie)
  • tworzenie koncepcji działań rozwojowych, wdrażania nowych rozwiązań i poszukiwanie szans na zwiększenie efektywności sprzedaży
  • analiza danych rynkowych i sprzedażowych, monitorowanie rynku i działań konkurencji, podążanie na fali trendów e-commerce
  • realizacja planów sprzedażowych na określonych platformach

Poszukujemy osoby, która wykaże się:

  • min. 2-letnim doświadczeniem w prowadzeniu sprzedaży na marketplace’ach rynku krajowego i zagranicznego (minimum prowadzenie sprzedaży na Allegro i Amazon)
  • wiedzą i doświadczeniem z zakresu SEO oraz kampanii PPC na marketplacach
  • praktyczną znajomością narzędzi do analizy sprzedaży na marketplace’ach
  • doświadczeniem obsługi aplikacji i narzędzi do integrowania platform sklepowych oraz feedów produktowych (np. BASELINKER)
  • doświadczeniem, wiedzą i umiejętnościami z zakresu narzędzi marketingowych dostępnych na najważniejszych portalach aukcyjnych (Ads, Wyróżnienia, Monety itd.)
  • otwartością, proaktywną postawą, umiejętnością pracy pod presją i determinacją w dążeniu do założonych celów

Stawiamy na osoby samodzielne w działaniu, ceniące swobodę i dobrze zorganizowane. Atutem będzie doświadczenie w różnych modelach sprzedaży na Amazon [FBA/FBM].

Co możemy zaoferować?

  • jasne zasady – pracę na podstawie umowy o pracę lub partnerski model B2B
  • work-life balance – ośmiogodzinny czas pracy i szansę na rozwój własnych pasji
  • troskę o Twoje zdrowie – prywatną i bezpłatną opiekę medyczną LUX-MED po okresie próbnym
  • dużą swobodę – docelowo istnieje możliwość pracy zdalnej


Miejsce pracy:  Wrocław, Długosza (docelowo możliwa praca zdalna)

Wynagrodzenie:  Podstawa 3000-3500 brutto w zależności od doświadczenia i umiejętności + prowizja od sprzedaży.

 

Ogłoszenie archiwalne