Oferta pracy

Marketplace Specialist

Komunikacja Plus GroupO firmie

  • Pilicka 19, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 6 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Komunikacja Plus Group

Pilicka 19

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Bieżące zarządzanie kontem sprzedawcy (Seller Account) na Marketplace, zwiększenie efektywności sprzedaży i realizacja KPI projektu

  • Konfiguracja i obsługa kanałów e-commerce (Amazon, Ebay, Allegro, Rakuten, LAZADA itp.), aktualizacja treści, monitorowanie kont

  • Raportowanie kluczowych metryk i wyników projektu

  • Zarządzanie i wsparcie platform marketplace - współpraca z klientami oraz wewnętrznymi zespołami przy realizacji zamówień produktów (np. zarządzanie realizacją zamówień Amazon FBM/FBA)

  • Budowanie kompetencji e-commerce w grupie K+ oraz aktywne wspieranie kampanii marketingowych mających na celu wzrost wyników w kanałach e-commerce

Nasze wymagania

  • Min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, w wyspecjalizowanej agencji e-commerce lub po stronie sprzedawcy czy producenta

  • Praktyczna znajomość platformy Amazon, znajomość pozostałych marketplace mile widziana - Ebay, Allegro, Rakuten, LAZADA, etc.

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (poziom min. B2)

Mile widziane

  • Umiejętności analityczne i praktyczna znajomość ABA czy Helium 10

To oferujemy

  • Umowa o pracę lub B2B

  • Biuro w dogodnej lokalizacji

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • kawa / herbata

  • napoje

  • karty przedpłacone

  • świętowanie urodzin

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • Kafeteria MyBenefit

  • opieka psychoterapeutyczna w czasie pandemii

Komunikacja Plus Group

Jesteśmy zespołem e-commerce grupy K+, która specjalizuje się w platformach marketplace, z dużym naciskiem na Amazon. Szukamy do zespołu obsługującego klienta z branży kosmetycznej, osoby która ma doświadczenie w prowadzaniu sprzedaży na Amazonie. Jeśli wiesz jak ustawić konto Vendora czy Sellera, potrafisz dodać Basic content, A+ i stworzyć Brand Store, to jesteś osobą której szukamy.

Zależy nam na ludziach, którzy koncentrują się na wynikach, na zbudowaniu efektywnej sprzedaży, na optymalizacji kontentu a Amazon to ich świat.

Mamy świetny zespół, pracujemy dużo zdalnie i szukamy ludzi którzy naprawdę lubią to co robią!

Przewiń do profilu firmy