reklama

Praca Planowanie i zakup mediów

Mamy dla Ciebie 44 ofert

Sprawdź oferty pracy zdalnej

Pracuj z miejsca, które najbardziej Ci odpowiada

Sprawdź
    • Warszawa
    Do obowiązków będzie należało: Nadzór nad prawidłową obsługą sprzętu i software’u transmisji produktu (Newtek Tricaster, Wirecast, Protokoły kodowania streamów) Prowadzenie rekrutacji do działu Operatorów Opracowywanie nowych rozwiązań...
    opublikowana: 4 grudnia 2020
    • Warszawa
    Opis stanowiska Koordynowanie projektów digitalowych (z naciskiem na formaty natywne). Współpraca z klientem przy definiowaniu potrzeb, oczekiwań i wymagań. Dbanie o dobre relacje z klientem i zespołem projektowym. Tworzenie harmonogramów...
    opublikowana: 4 grudnia 2020
    • Warszawa
    Zakres odpowiedzialności: Efektywne zarządzanie budżetami reklamowymi Klientów, w tym bezpośrednia odpowiedzialność za osiągane efekty Planowanie i zakup mediów w modelach CPM, CPC, CPL, CPO, CPS dla kampanii Uruchamianie kampanii performance,...
    opublikowana: 4 grudnia 2020
    • Warszawa
    Szukamy prawdziwego kota wśród Paid Social Specialist’ów. Osoby, która zawsze spadnie na 4 łapy i nie będzie prychać na ustawianie kampanii i przygotowywanie media planów. Takiej, która jak na prawdziwego kota przystało, może i chodzi własnymi...
    opublikowana: 4 grudnia 2020
    • Warszawa
    TWOJE ZADANIA: Będziesz uczestniczyć w tworzeniu strategii digital dla klientów. Budować i utrzymywać relacje z klientami. Przygotowywać i tworzyć media plany digital. Realizować kampanie digital dla międzynarodowych klientów. Raportować wyniki...
    opublikowana: 4 grudnia 2020
  • Rekrutacja zdalna
    • Warszawa
    TWOJE ZADANIA: Będziesz planować i kupować media z wiodącą rolą TV (ale nie tylko!) dla międzynarodowych klientów. Uczestniczyć w tworzeniu strategii mediowych dla klientów. Analizować działania konkurencji oraz trendy telewizyjne i rynkowe....
    opublikowana: 4 grudnia 2020
    • Warszawa
    Twój zakres obowiązków, Planowanie i koordynowanie kampanii reklamowych w digital, Monitorowanie kampanii, nadzór nad realizacją celów, Przygotowywanie rekomendacji mediowych, Współpraca z działami wewnętrznymi firmy, Współpraca z zewnętrznymi...
    opublikowana: 3 grudnia 2020
    • Warszawa
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: tworzenie spójnych strategii 360° w zakresie planowania i zakupu mediów we wszystkich kanałach offline oraz digital bieżący nadzór nad procesem planowania i zakupu mediów we współpracy z międzynarodowymi agencjami mediowymi...
    opublikowana: 2 grudnia 2020
    • 3 lokalizacji
    Twój zakres obowiązków, Planowanie, zakup oraz nadzór nad kampaniami online;, Monitorowanie i rozliczanie przebiegu kampanii;, Szukanie i testowanie nowych rozwiązań optymalizujących;, Analizy grup celowych, trendów rynkowych, rynku mediów,...
    opublikowana: 2 grudnia 2020
    • Warszawa
    Jeżeli: od kilku lat pracujesz w dziale strategii agencji kreatywnej lub mediowej, lub po stronie klienta i jesteś w stanie samodzielnie prowadzić projekty strategiczne wiesz, jak pozyskać dane, przygotować brief dla agencji badawczej i...
    opublikowana: 2 grudnia 2020