Ta oferta pracy jest nieaktualna od 42 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Media & Digital Manager

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 05.10.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Media & Digital Manager
    Location: Warsaw

    Output and Accountabilities

    • Leading development of Kompania Piwowarska’s media and digital strategy and media plans for individual brands, in cooperation with integrated communication manager & project leaders
    • Active searching for areas of competitive advantage in paid, owned & earned media
    • Conducting post evaluation of activities in terms of media selection & digital effectiveness
    • Building best practices base & tracing innovations in order to create best in class media strategies, annual media plans, digital content and their continuous optimization.
    • Controlling the collaboration with media houses and interactive agencies in media planning and purchasing
    • Monitoring and regular evaluation of media houses and interactive agencies, and the selection process of new suppliers
    • Managing the processes and procedures related to planning and purchasing the advertising time  and space, and overseeing compliance
    • Optimizing entrusted budgets (ATL + interactive) for all KP portfolio to deliver KPIs for all brands
    • Supporting brand teams in the Integrated Activation Planning Process
    • Implementation of marketing communication projects

    Competence Requirements

    • Higher education: preferred marketing and management
    • Very good knowledge of Polish and global market of media houses and interactive agencies
    • Minimum 6 years of media planning and purchasing experience (both FMCG marketing & media house), including at least 3 years of managerial position
    • Knowledge of marketing, including analysis and marketing research, strategy building, planning, marketing communication tools
    • Experience in developing and implementing marketing communications in digital and measuring its effectiveness
    • Practical knowledge of tools for measuring the effectiveness of internet marketing, the principles of building websites or applications, developing and using databases, managing social media channels
    • Very good command of spoken and written English.
    • Negotiation skills
    • Strong project management skills
    • Good command of Ms Office
    • Practical project management knowledge

    We offer

    • Interesting, challenging job in one of the biggest FMCG companies in Poland
    • Access to modern solutions and professional, dynamic working environment
    • Openness to your ideas and the ability to implement own solutions
    • Competitive salary and benefits
    [email protected]
    PRACUJ Z NAMI
    I TWÓRZ MARKĘ MISTRZÓW
    aplikuj
    Kompania Piwowarska skupia trzy browary o wieloletniej historii: Tyskie Browary Książęce (rok założenia - 1629), Browar Dojlidy w Białymstoku (1768) i Lech Browary Wielkopolski w Poznaniu (1895). To w nich warzymy najchętniej wybierane przez Polaków piwa, między innymi: Żubra, Tyskie, Lecha, Dębowe, Redd'sa oraz kolekcję specjalności Książęcego. Sprawdzone receptury, naturalne składniki, nieskazitelna czystość w naszych browarach a przede wszystkim umiejętności doświadczonych piwowarów - to wszystko sprawia, że warzone przez nas piwa są cenione w Polsce i za granicą. Jako firma odpowiedzialna społecznie troszczymy się o ludzi i środowisko wokół nas. Realizując strategię „Postaw na piwo” promujemy odpowiedzialność i umiarkowanie w spożywaniu alkoholu, szkolimy sprzedawców, oszczędzamy wodę i energię, wspieramy rozwój naszych partnerów biznesowych i angażujemy się w wolontariat. Mamy zaszczyt być sponsorem wielu lokalnych klubów sportowych, wspierając dyscypliny takie, jak piłka nożna, piłka ręczna, hokej czy żużel.