Ta oferta pracy jest nieaktualna od 9 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Media Research Specialist

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2018-05-14

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    PHD MEDIA DIRECTION SP. Z O.O.

    Jesteśmy międzynarodowym domem mediowym należącym do Omnicom Media Group - wiodącej grupy komunikacji marketingowej na świecie. Zajmujemy się zakupem mediów, planowaniem i przygotowywaniem strategii mediowych dla największych, światowych marek.

    Obecnie do naszego zespołu badawczego poszukujemy osoby na stanowisko:

    Media Research Specialist
    Warszawa
    Nr ref.: DK/5/MRS

    Co oferujemy:

    • Możliwość rozwoju zawodowego
    • Przyjazną atmosferę pracy w doświadczonym i sympatycznym zespole
    • Pracę dla ciekawych i rozwojowych Klientów
    • Praca na Zielonym Żoliborzu w centrum Olimpijskim
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę + kartę do prywatnej opieki medycznej
    • Po okresie próbnym - pakiet benefitów (Karta Multisport, dofinansowanie lekcji języka angielskiego)

    Oczekiwane kompetencje

    • 1-2 lata doświadczenia na stanowisku analitycznym/badawczym (praca analityczna w domu mediowym będzie dodatkowym atutem)
    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny
    • Bardzo dobra znajomość programów tj.: Excel, Power Point
    • Umiejętność analitycznego myślenia
    • Umiejętności pracy z dużymi bazami danych
    • Znajomość narzędzi mediowych t.j.: TGI, Nielsen Arianna, Kantar adExpert, SimilarWeb będzie dodatkowym atutem
    • Wiedza z zakresu marketingu i mediów
    • Samodzielność, poczucie odpowiedzialności, komunikatywność, chęć rozwoju, elastyczność, terminowość, rzetelność

     

    Zakres obowiązków:

    • Analiza danych mediowych (wydatków, wykorzystanych mediów w kampaniach reklamowych oraz wskaźników)
    • Analiza zachowań konsumenckich
    • Monitorowanie trendów rynkowych, mediowych i konsumenckich
    • Analizy działań marketingowych i aktywacji, takich jak skuteczność reklamy, promocji etc.
    • Udział w projektach badawczych opartych o metody ilościowe i jakościowe

    Osoby spełniające powyższe oczekiwania i zainteresowane ofertą, prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku aplikowania wraz nr ref. DK/5/MRS oraz z klauzulą następującej treści:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb realizacji procesów rekrutacji prowadzonej przez: PHD Media Direction Sp Z.o.o oraz Media Direction Sp Z.o.o zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych."

    Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie każda ze spółek z osobna (wymienione w udzielanej klauzuli ze zgodą powyżej). Informujemy, że podanie swoich danych jest dobrowolne oraz, że przysługuje Panu/Pani prawo: dostępu do​ swoich danych, ich poprawiania oraz wniesienia żądania ich usunięcia lub zaprzestania ich przetwarzania w stosunku do każdej ze spółek z osobna.