Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyOferta z szybkim aplikowaniem
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.
Menadżer ds. doskonalenia organizacji
Bank Rumia SpółdzielczyO firmie
- Morska 21, Rumia, PolskaRumia, pomorskie
- Ogłoszenie wygasło 14 dni temu
- Rekrutacja zdalna
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Menedżer
Bank Rumia Spółdzielczy
Morska 21
Rumia
Bank Rumia Spółdzielczy jest instytucją finansową z 70-letnim doświadczeniem w sprzedaży produktów bankowych na lokalnym rynku. Zgodnie ze słowami naszej misji: „Realizujemy pomysły ludzi stąd". Ponadto w codziennych działaniach kierujemy się przyjętymi wartościami: relacje, zespół, odpowiedzialność, aktywność, doskonałość, perspektywa. Nowoczesna Centrala i jego Oddziały, konkurencyjna oferta i wysoka jakość obsługi pozwala naszemu Bankowi osiągnąć wysokie wyniki być liderem wśród banków spółdzielczych.
Obecnie poszukujemy:
Menadżera ds. doskonalenia organizacji
Miejsce pracy: Rumia
Miejsce pracy: Rumia
Twoje zadania:
- Wdrażanie i następnie utrzymanie i rozwój systemu ciągłego doskonalenia organizacji.
- Wprowadzenie w naszej Firmie:
- systemu wdrażania strategii oraz zarządzania celami,
- procesu i metodyki zarządzania projektami,
- standardów i metod planowania, organizowania i efektywnego zarządzania zadaniami.
- Planowanie, realizacja i monitorowanie wybranych projektów, w tym m.in:
- tworzenie i utrzymywanie dokumentacji projektowej,
- koordynacja opracowania wymagań biznesowych, technicznych oraz uzasadnienia biznesowego wraz z wyliczeniami finansowymi, uzyskanie akceptacji decydentów,
- kontrola budżetu i zakresu projektu,
- dostarczanie aktualnej informacji o realizowanym projekcie oraz zmianach.
- Identyfikacja i zarządzanie ryzykiem w ramach realizowanych projektów.
- Wspieranie procesu wdrożenia nowych rozwiązań.
- Koordynacja i monitorowanie portfela projektów.
- Monitorowanie i raportowanie postępu realizacji prac w poszczególnych projektach.
- Wspieranie menedżerów w stosowaniu praktyk poprawy efektywności działania.
- Wymiana doświadczeń, budowanie wiedzy o prowadzonych projektach.
- Jednym z pierwszych zadań na tym stanowisku będzie aktywne uczestnictwo w projekcie wdrożenia metody hoshin kanri.
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w zarządzaniu projektami,
- znajomość dobrych praktyk zarządzania,
- znajomość lean management,
- doświadczenie pracy w środowisku procesów usługowych,
- biegła znajomość pakietu MS Office,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i współpracy z wieloma interesariuszami,
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne,
- zdolność do analitycznego myślenia i kreatywnego rozwiązywania problemów, otwartość na zmiany,
- umiejętność planowania i organizacji pracy własnej i zespołu,
- zaangażowanie w realizację celów własnych i zespołów,
- prawo jazdy kat. B
Co oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia w ramach umowy o pracę,
- odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w stabilnej firmie,
- możliwość zdobycia nowych doświadczeń i rozwoju kwalifikacji, szereg szkoleń
- uczestniczenie w interesujących projektach,
- pakiet socjalny, w tym opieka medyczna, karty podarunkowe, Pracowniczy Program Emerytalny.
Aplikacje prosimy przesyłać za pomocą:
Prosimy o zawarcie w swoim CV klauzuli o następującej treści:
Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Bank Rumia Spółdzielczy danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej / aktualnej i przyszłych rekrutacji*
*niepotrzebne skreślić
INFORMUJEMY, ŻE SKONTAKTUJEMY SIĘ JEDYNIE Z WYBRANYMI KANDYDATAMI.
Ogłoszenie archiwalne