Oferta pracy

Menadżer ds. Operacji Magazynowych

ALDI PolskaO firmie

  • Katowice, śląskie

  • Ogłoszenie wygasło 11 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Menedżer

Odpowiedzialny i świadomy pracodawca, bogata historia tworzona nieprzerwanie od 1914 roku, zgrany zespół i nieustanna chęć rozwoju. To właśnie my – ALDI, twórca formatu dyskontu, który w Polsce posiada ponad 160 sklepów i ciągle otwiera nowe! 

Jeżeli chcesz być częścią naszego zespołu i wspólnie z działem Logistyki w Centrali w Katowicach rozwijać ALDI w Polsce – aplikuj na stanowisko: 

Menadżer ds. Operacji Magazynowych

Twoje zadania

  • Współudział i wdrażanie standaryzacji i optymalizacji procesów w magazynach centralnych w Polsce (m.in. przyjęcie towaru, magazynowania, wyposażenie, metody kompletacji).
  • Odpowiedzialność za wsparcie dla kadry zarządzającej w strukturach logistyki centralnej oraz regionalnej.
  • Zarządzanie przetargami oraz kontraktami w zakresie operacji intralogistycznych, systemów wsparcia oraz wyposażenia magazynów.
  • Zapewnienie jednolitości procesów logistycznych w koordynacji z regionalnym menadżerami logistyki.
  • Zapewnienie skutecznej współpracy z nadrzędną komórką międzynarodową w zakresie operacji intralogistycznych oraz ustalania standardów.
  • Opracowywanie wskaźników efektywności operacji intralogistycznych.

Nasze oczekiwania 

  • Min. 5-letnie doświadczenie zawodowe w środowisku logistycznym na podobnym stanowisku, w tym we wdrażaniu zarządzania LEAN, procesów operacyjnych oraz w planowaniu powierzchni magazynowych.
  • Wykształcenie wyższe, preferowane z zakresu logistyki, zarządzania łańcuchem dostaw.
  • Znajomość SAP/WMS.
  • Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego na poziomie B2.
  • Biegła znajomość pakietu MS-Office, a w szczególności MS Excel.
  • Zdolności analityczne.
  • Nastawienie na rozwój i propozycje nowych rozwiązań, umiejętność identyfikowania problemów.
  • Wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy
                                              

  • Umowa o pracę w stabilnej firmie z ponad 100-letnią tradycją
  • Brak okresu próbnego
  • Pierwsza umowa na rok, kolejna na czas nieokreślony
  • Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Ubezpieczenie na życie
  • Pakiet sportowy
  • Zajęcia językowe
  • Konkursy pracownicze
  • Szkolenia wewnętrzne
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając 
w przycisk poniżej.

Etapy rekrutacji

  • Rozmowa rekrutacyjna etap I
  • Rozmowa rekrutacyjna etap II
  • Decyzja o zatrudnieniu

O firmie 

ALDI to ponad 100 lat tradycji i doświadczenia. W grupie ALDI Nord, obecnej w 9 krajach, zatrudnionych jest ok. 60 000 pracowników. Naszym głównym celem jest dbanie o to, aby nasi klienci mogli zrobić kompleksowe zakupy złożone z produktów najwyższej jakości w dobrej cenie. Proste zasady i niezawodność to to, co określa nas w podejściu do klienta oraz pracowników. Rozwijaj z nami ALDI w Polsce!

Ogłoszenie archiwalne