Sfera Group

Menadżer ds. PR i marketingu

Sfera Group O firmie

6000-8000 zł brutto / mies.
  • Wrocław

    dolnośląskie
  • Ogłoszenie wygasło 5 lat temu
  • Kierownik

Sfera Group

Jesteśmy czołową agencją doradczą i PR na Dolnym Śląsku. Naszymi klientami są największe firmy na polskim rynku.
Obsługujemy 16 stałych klientów. Zatrudniamy 14 pracowników we Wrocławiu, 3 osoby w Warszawie i 15 osób w centrum szkoleniowym.

Zapraszamy Cię do wzięcia udziału w procesie rekrutacji!

Menadżer ds. PR i marketingu

Miejsce pracy: Wrocław
Region: dolnośląskie
Wynagrodzenie: 6 - 8 tys. zł
  • zarządzanie zespołem specjalistów
  • wdrażanie strategii PR i marketingowych
  • tworzenie koncepcji strategii marketingowych i PR
  • kracja założeń strategii
  • rozwój narzędzi marketingowych i PR agencji
  • audyt skuteczności wdrożonych narzędzi marketingowych i PR
  • prezentacja opracowanych strategii dla klientów agencji
  • min. 5 lat doświadczeń w tworzeniu strategii marketingowych (4C)
  • doświadczenie we wdrażaniu strategii marketingowych i PR
  • znajomość podstawowych procesów biznesowych przedsiębiorstw
  • doświadczenie w bezpośredniej realizacji projektów z obszarów e-PR i marketingu internetowego
  • biegła znajomość obsługi programów do prezentacji projektów
  • doświadczenie w prezentacji projektów, prowadzeniu szkoleń
  • atrakcyjne wynagrodzenie stałe
  • dodatkowe, atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od osiąganych efektów
  • system podnoszenia kwalifikacji

Aplikacje (+ wybrane elementy opracowanych) prosimy przesyłać klikając w przycisk APLIKUJ.
Prosimy o kontakt wyłącznie kandydatów z doświadczeniem określonym w naszym ogłoszeniu.


Jesteśmy czołową agencją doradczą i PR na Dolnym Śląsku. Naszymi klientami są największe firmy na polskim rynku.
Obsługujemy 16 stałych klientów. Zatrudniamy 14 pracowników we Wrocławiu, 3 osoby w Warszawie i 15 osób w centrum szkoleniowym.

Zapraszamy Cię do wzięcia udziału w procesie rekrutacji!
Menadżer ds. PR i marketingu
  • zarządzanie zespołem specjalistów
  • wdrażanie strategii PR i marketingowych
  • tworzenie koncepcji strategii marketingowych i PR
  • kracja założeń strategii
  • rozwój narzędzi marketingowych i PR agencji
  • audyt skuteczności wdrożonych narzędzi marketingowych i PR
  • prezentacja opracowanych strategii dla klientów agencji
  • min. 5 lat doświadczeń w tworzeniu strategii marketingowych (4C)
  • doświadczenie we wdrażaniu strategii marketingowych i PR
  • znajomość podstawowych procesów biznesowych przedsiębiorstw
  • doświadczenie w bezpośredniej realizacji projektów z obszarów e-PR i marketingu internetowego
  • biegła znajomość obsługi programów do prezentacji projektów
  • doświadczenie w prezentacji projektów, prowadzeniu szkoleń
  • atrakcyjne wynagrodzenie stałe
  • dodatkowe, atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od osiąganych efektów
  • system podnoszenia kwalifikacji

Aplikacje (+ wybrane elementy opracowanych) prosimy przesyłać klikając w przycisk APLIKUJ.
Prosimy o kontakt wyłącznie kandydatów z doświadczeniem określonym w naszym ogłoszeniu.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy