Oferta pracy

Menadżer ds. Reklamy i Mediów

ALDI Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

ALDI Sp. z o.o.

Murckowska 16

Katowice

O firmie

ALDI jest jedną z wiodących firm w handlu detalicznym w Europie i na świecie reprezentowaną w Polsce przez grupę ALDI Nord. W całym kraju posiadamy już ponad 143 sklepy.
Menadżer ds. Reklamy i Mediów

W związku dynamicznym rozwojem Działu Marketingu i Komunikacji  poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko: Menadżer ds. Reklamy i Mediów.

Twoje zadania

  • Opracowanie odpowiedniej dla kraju wielokanałowej strategii medialnej dla wszystkich kanałów.
  • Planowanie, zarządzanie i realizacja ukierunkowanych na grupę docelową kampanii obejmujących media tradycyjne jak TV, radio, reklamę zewnętrzną – outdoor, prasę.
  • Wybór agencji mediowych, w tym: prowadzenie  ustrukturyzowanych przetargów mediowych w oparciu o jasne kryteria wymagań na podstawie wytycznych zespołów negocjacje cenowe.
  • Ogólna odpowiedzialność budżetowa za realizowane kampanie i zakupione media oraz koordynowanie planowania budżetu komunikacji marketingowej.
  • Odpowiedzialność za zakup mediów, optymalizację i monitoring sukcesu wszystkich kampanii reklamowych.
  • Stała i bieżąco kontrola nad agencjami mediowymi, w szczególności kwestiami umownymi i administracyjnymi.
  • Opracowywanie analiz grup docelowych i analiz konkurencji jako podstawy optymalnego doboru mediów (wraz z agencją).
  • Doradzanie zespołowi komunikacji marketingowej 360º i zespołom współpracującym w zakresie ogólnego planowania strategicznego kampanii wielokanałowych z uwzględnieniem optymalnego doboru mediów (wraz z agencją).
  • Strategiczne pozyskiwanie nowych kanałów reklamowych.
  • Opracowanie i zarządzanie systemem raportowania z zaleceniami strategicznymi i operacyjnymi na potrzeby przyszłych działań marketingowych.
  • Ścisła współpraca z podmiotami zajmującymi się badaniem rynku i audytorem mediowym.

Nasze oczekiwania

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe: zarządzanie, marketing lub pokrewne.
  • Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze mediów tradycyjnych.
  • Bardzo dobra znajomość rynku reklamy i mediów.
  • Umiejętność negocjacji i pracy pod presją czasu.
  • Komunikatywność, umiejętność analitycznego i strategicznego myślenia.
  • Znajomość pakietu MS Office w szczególności programu Excel.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.

Oferujemy

  • Umowa o pracę w stabilnej firmie z ponad 100-letnią tradycją
  • Pracę w Centrali firmy w Katowicach przy projektach na skalę krajową i międzynarodową.
  • Spotkania integracyjne.
  • Możliwości rozwoju zawodowego i wdrażania swoich pomysłów.
  • Wspierający i pozytywnie nastawiony zespół.
  • Pogłębione szkolenie wprowadzające w różnych działach naszej firmy.
 
  • Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Ubezpieczenie na życie
  • Pakiet sportowy
  • Zajęcia językowe
  • Telefon służbowy
  • Nagrody jubileuszowe
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji klikając
w przycisk poniżej. 

Etapy rekrutacji

  • Rozmowa rekrutacyjna etap I
  • Rozmowa rekrutacyjna etap II
  • Decyzja o zatrudnieniu

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy