Ta oferta pracy jest nieaktualna od 285 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Menadżer ds. Rozwoju Produktów

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 04.09.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    PKO Ubezpieczenia poszukuje kandydatów do pracy
    w Departamencie Produktów na stanowisko:

    Menadżer ds. Rozwoju Produktów
    Miejsce pracy: Warszawa
    Nr ref.: PM/09/2017


    Podstawowe zadania:

    • uczestnictwo w opracowywaniu koncepcji nowych produktów majątkowych (ubezpieczenia mienia indywidualnego, MŚP i korpo, ubezpieczenia finansowe) wraz z uczestnictwem w opracowywaniu zasad oceny ryzyka oraz procesów obsługowych,
    • prowadzenie projektów produktowych,
    • przygotowywanie analiz rynku produktów ubezpieczeniowych majątkowych,
    • koordynacja współpracy pomiędzy  jednostkami organizacyjnymi oraz partnerami biznesowymi zaangażowanymi w projekt wdrożenia produktów oraz procesy biznesowe związane z obsługą produktów,
    • uczestnictwo w tworzeniu i aktualizacji dokumentacji produktowej,
    • współudział w tworzeniu materiałów sprzedażowych i marketingowych oraz wymagań systemowych.

    Wymagane kwalifikacje:

    • co najmniej 4-letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów produktowych (tworzenie i wdrażanie majątkowych produktów ubezpieczeniowych),
    • znajomość tematyki ubezpieczeń majątkowych w obszarze ubezpieczeń mienia indywidualnego, MŚP i korpo oraz ubezpieczeń finansowych,
    • doświadczenie w zakresie zarządzania projektami i współpracy w ramach grupy projektowej,
    • znajomość metod i zasad oceny ryzyka ubezpieczeniowego i ich wpływu na wysokość składki oraz ryzyko towarzystwa,
    • doświadczenie w bezpośredniej współpracy z aktuariuszem produktowym,
    • dobra znajomość narzędzi MS Office, w szczególności MS Excel i MS Project,
    • samodzielność, odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację zadań,
    • dobra znajomość angielskiego.

     

    Wybranym osobom oferujemy:

    • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
    • pakiet świadczeń socjalnych (opieka medyczna, system kafeteryjny, Pracowniczy Program Emerytalny),
    • samodzielne i odpowiedzialne stanowisko pracy zapewniające rozwój zawodowy,
    • pracę w siedzibie Spółki w centrum Warszawy.

    Zgłoszenia (CV i list motywacyjny) prosimy kierować za pomocą przycisku
    Aplikuj z dopiskiem „PM/07/2017".

     
    W nadsyłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli:
     
    Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oświadczam, że zostałem poinformowany iż administratorem danych osobowych dobrowolnie udostępnionych przeze mnie w celu przeprowadzenia rekrutacji jest PKO Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Chłodnej 52, PKO Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Chłodnej 52 oraz PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 15. Poinformowano mnie o prawie dostępu do treści danych oraz ich poprawiania. Poinformowano mnie, że dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
     
    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.