Ta oferta pracy jest nieaktualna od 143 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Menadżer ds. rozwoju usług Facility Management

  • Warszawa, mazowieckie
  • Kierownik
  • 25.05.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    In Job Poland należy do spółki In Job Company, International Recruiting Company z siedzibą w Weronie i oddziałami w Europie, Rosji, Stanach Zjednoczonych i Azji.

    Zajmujemy się rekrutacją wykwalifikowanych profesjonalistów i wspieraniem ich w zatrudnieniu , w oparciu o umowy na czas określony i nieokreślony. Nasze bogate doświadczenie w doborze talentów - specjalistów, managerów niższego i średniego szczebla, posiadających wykształcenie kierunkowe i adekwatne doświadczenie na danym stanowisku, pozwoliło nam gruntownie poznać rynek pracy w Polsce i zagranicą. Każdego dnia pracujemy z zaangażowaniem, by zagwarantować naszym klientom kompleksową i profesjonalną obsługę. Dzięki naszym konsultantom oraz rekruterom, posiadającym rozległą wiedzę i specjalizację w konkretnych sektorach oraz obszarach funkcjonalnych, jesteśmy w stanie zapewnić profesjonalne wsparcie, maksymalną skuteczność i szybkie reakcje na pojawiające się wyzwania.
    Jesteśmy organizacją wielokulturową, dynamiczną i pełną życia. Naszym najważniejszym celem jest spełnienie oczekiwań Klientów – zarówno firm, jak i kandydatów. Realizujemy go pracując wspólnie na rzecz podstawowej wartości: Waszego rozwoju.

    www.injob.com

    Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji z obszaru Facility Management, In Job Poland obecnie poszukuje Kandydatów na stanowisko:

    MENADŻER DS. ROZWOJU USŁUG FACILITY MANAGEMENT
    Miejsce pracy: Warszawa

    Główne obowiązki

    • Pozyskiwanie nowych klientów
    • Przygotowywanie prezentacji, ofert, budżetów, koncepcji świadczenia usług, itd.
    • Rozwój linii biznesowych poprzez prowadzenie projektów komercyjnych i bieżącą współpracę z klientami;
    • Rozwój usług, wprowadzanie innowacji oraz poszukiwanie nisz rynkowych
    • Stworzenie i zarządzanie własnym portfelem klientów oraz uczestniczenie w procesach decyzyjnych dotyczących budżetowania
    • Przeprowadzanie wizji lokalnych oraz udział w spotkaniach i negocjacjach z klientami
    • Negocjowanie umów oraz uzgadnianie i wprowadzanie zapisów do dokumentów
    • Monitorowanie rynku oraz konkurencji, udział w kongresach, konferencjach i innych imprezach branżowych

    Wymagania

    • Minimum 2-letnie doświadczenie w obszarze Facility Managementu
    • Doskonała umiejętność kalkulacji budżetów
    • Znajomość języka angielskiego stanowi wartość dodaną
    • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
    • Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych

    Oferujemy

    • Pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się organizacji
    • Stabilną formę zatrudnienia
    • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym
    • Prywatną opiekę medyczną
    • Niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop, auto służbowe)
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Informujemy, że Administratorem podanych dobrowolnie danych osobowych jest IJ Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Twarda 18, 00-105 Warszawa. Ponadto Kandydatowi przysługuje pełne i niezbywalne prawo dostępu do swoich danych osobowych włączając w to prawo do ich usunięcia lub poprawiania.

    Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV oraz w innych przekazanych przeze mnie dokumentach, przez IJ Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w celach związanych z procesem rekrutacji, zarówno obecnym, jak i organizowanymi w przyszłości, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacji.