Oferta pracy

Menadżer ds. Systemów Sklepowych

ALDI Polska

  • Murckowska 16, Katowice
    Katowice, śląskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • menedżer
  • rekrutacja zdalna

ALDI Polska

Murckowska 16

Katowice

Twój zakres obowiązków

  • Wdrażanie rozwiązań systemowych, aplikacji i urządzeń elektronicznych w sklepach ALDI w celu optymalizacji procesów sprzedażowych..

  • Tworzenie materiałów szkoleniowych w zakresie wykorzystania systemów i elektronicznych narzędzi pracy w sklepach.

  • Opracowywanie specyfikacji dla systemów, narzędzi i aplikacji sklepowych.

  • Wspieranie procesu otwarć nowych sklepów w zakresie uruchomienia systemów sklepowych i elektronicznych narzędzi pracy, w ścisłej współpracy z Działem IT.

  • Współpraca z dostawcami usług, sprzętu i oprogramowania stosowanego w sklepach.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w zakresie narzędzi pracy, aplikacji i systemów informatycznych wspierających optymalizację procesów.

  • Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu projektów i wdrożeń w branży retail lub pokrewnej.

  • Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2 (warunek konieczny).

  • Wykształcenie wyższe (lub udokumentowane doświadczenie zawodowe).

  • Zaangażowanie i entuzjazm w działaniu.

  • Znajomość Pakietu MS Office.

  • Czynne prawo jazdy kat. B.

To oferujemy

  • Umowa o pracę w stabilnej firmie z ponad 100-letnią tradycją.

  • Pracę w Centrali firmy w Katowicach przy projektach na skalę krajową i międzynarodową.

  • Zadaniowy czas pracy.

  • Możliwości rozwoju zawodowego i wdrażania swoich pomysłów.

  • Wspierający i pozytywnie nastawiony zespół.

  • Pogłębione szkolenie wprowadzające w różnych działach naszej firmy.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • spotkania integracyjne

  • służbowy telefon do użytku prywatnego

  • brak okresu próbnego

Etapy rekrutacji
1

Przesłanie CV

2

Spotkanie rekrutacyjne I

3

Spotkanie rekrutacyjne II

4

Decyzja o współpracy

5

Wdrożenie

ALDI Polska

Jesteśmy częścią ALDI Nord, nasze sklepy znajdziesz w 9 europejskich krajach, w których zatrudniamy ponad 80 000 pracowników. Nasza historia sięga 1914 roku i momentu, kiedy staliśmy się twórcą formatu dyskontu. Znamy się na tym, co robimy. To pozwala nam w #teamALDI czuć się pewnie i stabilnie, ale też motywuje do tego, aby ciągle się rozwijać. Od 13 lat także w Polsce, w rosnącej liczbie sklepów. Otworzymy ich jeszcze więcej, dlatego potrzebujemy Ciebie, Twojego zaangażowania i umiejętności, aby razem dbać o to, co najważniejsze. Zapewniamy naszym klientom to, czego potrzebują na co dzień: świeże produkty najlepszej jakości w dobrej cenie. Prostota, niezawodność i odpowiedzialność opisują nasze podejście do klientów i pracowników, dlatego możesz na nas liczyć.

Bądź #teamALDI, po prostu.

Przewiń do profilu firmy

Pracujemy w trybie hybrydowym

Obecnie, do odwołania, pracujemy w trybie hybrydowym. Do pracy w domu otrzymasz od nas niezbędny sprzęt komputerowy.

Dogodny dojazd!

Biura Centrali, znajdują się przy Murckowskiej 16 w Katowicach, co gwarantuje dobry dojazd do pracy dzięki:

- łatwemu wjazdowi na DK86 i autostradę A4,

- możliwości skorzystania z komunikacji miejskiej (kilka linii tramwajowych i autobusowych),

- stacji kolejowej z pobliżu.