Oferta pracy

Menadżer ds. Techniczno-Budowlanych

ALDI Polska

  • Sopot

    Sopot, pomorskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • menedżer

Twój zakres obowiązków

  • Prowadzenie negocjacji umów o generalne wykonawstwo inwestycji oraz prace projektowe.

  • Weryfikowanie dokumentacji projektowej w fazie jej tworzenia.

  • Uczestniczenie w organizacji przetargu budowlanego wraz z wyborem wykonawcy.

  • Nadzorowanie kwestii technicznych oraz realizacji prac zgodnie z opisem budowy sieci sklepów ALDI.

  • Kontrolowanie budowy w aspekcie technicznym oraz terminowym.

  • Dokonywanie odbioru technicznego obiektu od wykonawcy wraz z weryfikacją dokumentacji powykonawczej.

  • Wsparcie Działu Zarządzania Nieruchomościami w zakresie usuwania usterek poprzez konsultacje i opinie techniczne.

  • Wsparcie Działu Nieruchomości i Ekspansji w zakresie analizy technicznej nieruchomości wraz z oszacowaniem kosztów realizacji.

  • Dokonywanie przeglądów gwarancyjnych oraz pogwarancyjnych.

  • Obszar działania: województwo warmińsko-mazurskie i pomorskie.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe o profilu technicznym (mile widziane: kierunek budownictwo).

  • 3 letnie doświadczenie w podobnej roli związanej z prowadzeniem procesu inwestycyjnego obiektów handlowych.

  • Umiejętności zarządzania strategicznego, optymalizacji kosztów inwestycji, prowadzenia rozmów przetargowych.

  • Zaangażowanie, rzetelność, dobra organizacja pracy własnej.

  • Komunikatywność, elastyczność i wielozadaniowość.

  • Znajomość MS Office.

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.

  • Prawo jazdy kat. B oraz gotowość od odbywania podróży służbowych.

To oferujemy

  • Umowa o pracę w stabilnej firmie z ponad 100-letnią tradycją.

  • Praca przy projektach na skalę krajową i międzynarodową.

  • Możliwość rozwoju zawodowego i wdrażania swoich pomysłów.

  • Pierwsza umowa na rok, kolejna na czas nieokreślony.

  • Zadaniowy czas pracy.

  • Samochód służbowy również do celów prywatnych.

  • Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny.

  • Ubezpieczenie na życie.

  • Pakiet sportowy.

  • Zajęcia językowe.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • brak okresu próbnego

Etapy rekrutacji
1

Rozmowa rekrutacyjna etap I

2

Rozmowa rekrutacyjna etap II

3

Decyzja o zatrudnieniu

Pracujemy w trybie hybrydowym

Obecnie, do odwołania, pracujemy w trybie hybrydowym. Do pracy w domu otrzymasz od nas niezbędny sprzęt komputerowy.

Dodatkowe informacje

Użycie męskiej formy gramatycznej przy nazywaniu osób lub funkcji w niniejszym ogłoszeniu nie oznacza różnicowania ze względu na płeć. Przedstawiciele wszystkich płci są traktowani równorzędnie.

ALDI Polska

ALDI to ponad 80 000 pracowników w Europie. Wspólnie budujemy najlepsze doświadczenia klientów i pracowników oraz nową wizję handlu. Od ponad 100 lat funkcjonujemy na rynku – nasza tradycja daje nam poczucie pewności i stabilności. Doceniamy naszych klientów, partnerów i współpracowników. To właśnie oni motywują nas, do tworzenia najwyższej jakości w każdym możliwym aspekcie – zarówno naszych produktów, jak i naszego środowiska pracy.

Napędzają nas ludzie, po prostu.

Przewiń do profilu firmy