Oferta pracy

Menadżer ds. Transportu i Dystrybucji

ALDI Sp. z o.o.O firmie

ALDI Sp. z o.o.

Murckowska 16

Katowice

Menadżer ds. Transportu i Dystrybucji

Odpowiedzialny i świadomy pracodawca, bogata historia tworzona nieprzerwanie od 1914 roku, zgrany zespół i nieustanna chęć rozwoju. To właśnie my – ALDI, twórca formatu dyskontu, który w Polsce posiada ponad 160 sklepów i ciągle otwiera nowe!                                                                                                                          

Jeżeli chcesz być częścią naszego zespołu i wspólnie z działem Logistyki rozwijać ALDI w Polsce – aplikuj na stanowisko: Menadżer ds. Transportu i Dystrybucji

    

TWOJE ZADANIA

  • Zarządzanie transportem i dystrybucją.
  • Optymalizacja i standaryzacja procesów transportu i dystrybucji.
  • Odpowiedzialny za wsparcie dla kadry zarządzającej w strukturach logistyki centralnej oraz regionalnej.
  • Zarządzanie przetargami oraz kontraktami w zakresie transportu i dystrybucji.
  • Zapewnienie jednolitości zastosowanych procesów dystrybucyjnych w koordynacji z regionalnym menadżerami logistyki.
  • Zapewnienie skutecznej współpracy z nadrzędną komórką międzynarodową z transportu i dystrybucji oraz wdrażanie standardów.
  • Opracowywanie wskaźników efektywności dystrybucji.
  • Szkolenia regionalnych Kierowników Transportu w Magazynach Centralnych.
  • Przygotowywanie Service Level Agreement.
  • Opracowywanie wzorcowych planów dostaw.
  • Optymalizacja planowania tras.
  • Nadzorowanie i kontrola kosztów transportu.

NASZE OCZEKIWANIA

  • Min. 5-letnie doświadczenie zawodowe w środowisku transportowym w branży FMCG lub spedycji z odpowiedzialnością operacyjną magazynu, w tym we wdrażaniu zarządzania LEAN i procesów operacyjnych.
  • Wykształcenie wyższe, preferowane z zakresu logistyki, zarządzania łańcuchem dostaw.
  • Znajomość SAP/WMS, narzędzi planistycznych w zakresie transportu.
  • Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego na poziomie B2.
  • Biegła znajomość pakietu MS-Office, a w szczególności MS Excel.
  • Zdolności analityczne.
  • Nastawienie na rozwój i propozycje nowych rozwiązań, umiejętność identyfikowania problemów.
  • Wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy

  • Umowa o pracę w stabilnej firmie z ponad 100-letnią tradycją.
  • Praca przy projektach na skalę krajową i międzynarodową.
  • Możliwości rozwoju zawodowego i wdrażania swoich pomysłów.
  • Zadaniowy czas pracy
 
  • Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Ubezpieczenie na życie
  • Laptop
  • Telefon służbowy
  • Zajęcia językowe
  • Pakiet sportowy
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając 
w przycisk poniżej.

Etapy rekrutacji

  • Rozmowa rekrutacyjna etap I
  • Rozmowa rekrutacyjna etap II
  • Decyzja o zatrudnieniu

O firmie 

ALDI to ponad 100 lat tradycji i doświadczenia. W grupie ALDI Nord, obecnej w 9 krajach, zatrudnionych jest ok. 60 000 pracowników. Naszym głównym celem jest dbanie o to, aby nasi klienci mogli zrobić kompleksowe zakupy złożone z produktów najwyższej jakości w dobrej cenie. Proste zasady i niezawodność to to, co określa nas w podejściu do klienta oraz pracowników. Rozwijaj z nami ALDI w Polsce!

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy