Oferta pracy

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest IMPEL Business Solutions Sp. z. o.o. z siedzibą we Wrocławiu (50-304), przy ul. Słonimskiego 6.

W jakim celu i na jakiej podstawie przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe?

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego.

Podstawą przetwarzania przez IMPEL Business Solutions Sp. z. o.o. Pani/Pana danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na potrzeby zawarcia ewentualnej umowy o pracę jest art. 6 ust. 1 lit. b), art. 6 ust. 1 lit. c), art. 6 ust. 1 lit. f) ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO w zw. z art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Prawnie uzasadniony interes administratora danych wyrażony w art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, polega na zabezpieczeniu IMPEL Business Solutions Sp. z. o.o. przed ewentualnymi zarzutami wynikającymi z roszczeń związanymi z procesem rekrutacji. W przypadku zamieszczenia przez Panią/Pana klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych na wzięcie udziału w procesie prowadzonej rekrutacji, podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych będzie również zgoda - art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. W dowolnym momencie ma Pani/Pan prawo cofnąć wyrażoną zgodę, nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Podanie danych osobowych nie jest obowiązkowe, ale niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji.

 

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych w naszych rekrutacjach znajdziesz tutaj

 

Jeśli potrzebuje Pani/Pan dodatkowych informacji związanych z ochroną danych osobowych lub chce Pani/Pan skorzystać z przysługujących praw, prosimy o skontaktowanie się z nami:

Inspektor Ochrony Danych:

Tel: + 48 22 211 18 60 E-mail: [email protected]

IMPEL Business Solutions Sp. z. o.o. z siedzibą we Wrocławiu (50-304), przy ul. Słonimskiego 6.

IMPEL Business Solutions

Menadżer ds. Usługi i Opieki Klienta Biznesowego

IMPEL Business SolutionsO firmie

  • Wrocław, dolnośląskie

  • Ważna jeszcze 4 dni
    do: 28 paź 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Menedżer
Grafika górna

Spółka Impel Business Solutions, aktualnie poszukuje Kandydatów na stanowisko:

Menadżer ds. Usługi i Opieki Klienta Biznesowego

Opis stanowiska:

1. Nadzór nad wdrożeniem nowego klienta w szczególności:
- Koordynację działań podległego zespołu w procesie wdrożenia Klienta oraz audyt przedwdrożeniowy
- Koordynacja działań i współpraca z operacją realizującą usługę HR lub FK
2. Nadzór nad opieką  powdrożeniową nad klientami zewnętrznymi/wewnętrznymi w szczególności:
- Czynny udział w spotkaniach z klientem
- Kreowanie i wykorzystywanie narzędzi do analizy jakości świadczonych usług i SLA w tym obsługa reklamacji klienta
- Przygotowywanie oferty produktów do usługi HR i FK w tym rozwój, nadzór, monitorowanie zmian i aktualizacja oferty produktowej w tych obszarach
- Analizę potrzeb klienta w zakresie usługi kadrowo-płacowej i księgowej
- Nadzór merytoryczny nad umową kadrowo-płacową i księgową w tym przygotowywanie umów i wzorów umów
3. Nadzór nad wyjściem klienta z usługi
4. Wdrażanie nowych inicjatyw zwiększających wpływ na biznes Klienta
5. Monitorowanie i analiza jakości obsługi klientów oraz oznaczanie ryzyka związanego z jakością
6. Monitorowanie wskaźników jakościowych w podległych zespołach
7. Monitorowanie budżetu podległych zespołów
8. Realizacja i prowadzenie projektów w ramach zarządzanego obszaru 
9. Nadzór i koordynacja pracy zespołu contact center dla pracowników

Wymagania:

  • min. 3 - letnie doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi klienta
  • silna orientacja na Klienta – na rezultat, wynik
  • determinacja do budowania długoterminowej współpracy z istniejącymi klientami
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem – umiejętność efektywnego motywowania pracowników
  • świadomość biznesowa i postawa pro kliencka
  • gotowość do ciągłego, dynamicznego rozwoju zawodowego i osobistego
  • znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • dobra znajomość pakietu Ms Office

Z naszej strony oferujemy:

  • Rozwój zawodowy w firmie o ogólnopolskim zasięgu;
  • Niezbędne narzędzia pracy;
  • Możliwość współpracy z ekspertami w swojej dziedzinie;
  • Wsparcie szkoleniowe;
  • Możliwość przystąpienia do programu Multisport, ubezpieczenia grupowego lub prywatnej opieki medycznej.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Grupa Impel to:

  • lider outsourcingu w Polsce
  • spółka wiodąca notowana na GPW
  • prawie 30 lat na rynku
  • 45 tys. pracowników i współpracowników
  • najlepszy zakres usług dla biznesu
  • 16 oddziałów w Polsce
 

Spółka Impel Business Solutions, aktualnie poszukuje Kandydatów na stanowisko:

Menadżer ds. Usługi i Opieki Klienta Biznesowego

Opis stanowiska:

1. Nadzór nad wdrożeniem nowego klienta w szczególności:
- Koordynację działań podległego zespołu w procesie wdrożenia Klienta oraz audyt przedwdrożeniowy
- Koordynacja działań i współpraca z operacją realizującą usługę HR lub FK
2. Nadzór nad opieką  powdrożeniową nad klientami zewnętrznymi/wewnętrznymi w szczególności:
- Czynny udział w spotkaniach z klientem
- Kreowanie i wykorzystywanie narzędzi do analizy jakości świadczonych usług i SLA w tym obsługa reklamacji klienta
- Przygotowywanie oferty produktów do usługi HR i FK w tym rozwój, nadzór, monitorowanie zmian i aktualizacja oferty produktowej w tych obszarach
- Analizę potrzeb klienta w zakresie usługi kadrowo-płacowej i księgowej
- Nadzór merytoryczny nad umową kadrowo-płacową i księgową w tym przygotowywanie umów i wzorów umów
3. Nadzór nad wyjściem klienta z usługi
4. Wdrażanie nowych inicjatyw zwiększających wpływ na biznes Klienta
5. Monitorowanie i analiza jakości obsługi klientów oraz oznaczanie ryzyka związanego z jakością
6. Monitorowanie wskaźników jakościowych w podległych zespołach
7. Monitorowanie budżetu podległych zespołów
8. Realizacja i prowadzenie projektów w ramach zarządzanego obszaru 
9. Nadzór i koordynacja pracy zespołu contact center dla pracowników

Wymagania:

  • min. 3 - letnie doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi klienta
  • silna orientacja na Klienta – na rezultat, wynik
  • determinacja do budowania długoterminowej współpracy z istniejącymi klientami
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem – umiejętność efektywnego motywowania pracowników
  • świadomość biznesowa i postawa pro kliencka
  • gotowość do ciągłego, dynamicznego rozwoju zawodowego i osobistego
  • znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • dobra znajomość pakietu Ms Office

Z naszej strony oferujemy:

  • Rozwój zawodowy w firmie o ogólnopolskim zasięgu;
  • Niezbędne narzędzia pracy;
  • Możliwość współpracy z ekspertami w swojej dziedzinie;
  • Wsparcie szkoleniowe;
  • Możliwość przystąpienia do programu Multisport, ubezpieczenia grupowego lub prywatnej opieki medycznej.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Grupa Impel to:

  • lider outsourcingu w Polsce
  • spółka wiodąca notowana na GPW
  • prawie 30 lat na rynku
  • 45 tys. pracowników i współpracowników
  • najlepszy zakres usług dla biznesu
  • 16 oddziałów w Polsce
 

Ogłoszenie archiwalne