Kompania Piwowarska

Menadżer ds. zarządzania kategorią i rozwoju handlu

Kompania PiwowarskaO firmie

Kompania Piwowarska

Emilii Plater 53

Warszawa

top

Menadżer ds. zarządzania kategorią i rozwoju handlu

Miejsce pracy: Warszawa

Czy  masz odwagę, aby bezpośrednio wpływać na widoczność całej kategorii w punktach sprzedaży?

Czy masz ciekawość sięgać po innowacyjne rozwiązania, które będą kształtować rynek piwa?
Czy chcesz mieć możliwość zaangażowania się we współpracę z najlepszymi ekspertami w dziedzinie sprzedaży, marketingu i finansów? Jeśli jesteś najlepszy/-a  tym co robisz, to właśnie Ciebie szukamy!

 

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/-a za dwa obszary:

  1. Zarządzanie kategorią:
  • Współtworzenie strategii rozwoju kategorii w ramach planów współpracy z Kluczowymi Klientami
  • Definiowanie szans i zagrożeń rozwoju kategorii u Kluczowych Klientów na podstawie badań rynkowych, trendów makroekonomicznych i samodzielnie przeprowadzonych analiz
  • Pełna odpowiedzialność za opracowanie standardów komercyjnych dla sklepów handlu detalicznego.
  • Tworzenie narzędzi oraz materiałów szkoleniowych do rozwoju umiejętności Sił Sprzedaż
  1. W ramach rozwoju handlu:
  • Współtworzenie strategii rozwoju i implementacji wszystkich materiałów POS, w tym materiałów CAPEX, dla kanału detalicznego, jak i gastronomicznego
  • Przygotowanie wytycznych inwestycyjnych dla zakupu określonego asortymentu materiałów POS
  • Koordynacja procesów dotyczących materiałów POS - od ustalenia asortymentu, poprzez określenie ilościowego zapotrzebowania wraz z terminami realizacji, aż do dostarczenia POSM do magazynów KP zgodnie - z kalendarzem aktywacyjnym
  • Poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań dla materiałów POS wpływających znacząco na widoczność marek KP w sklepach i lokalach gastronomicznych

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • Najwyższych standardów w ramach kompetencji liderskich zarówno w kontekście zarządzania relacjami z parterami biznesowymi jak i zarządzania dużym zespołem managerów
  • Odwagi do kwestionowania statusu quo
  • Nastawienia na ciągły rozwój i poszukiwanie innowacji
  • Doświadczenia w tworzeniu długoterminowych planów strategicznych
  • Wykształcenia wyższego o profilu ekonomicznym lub analitycznym
  • Min. 8 lat doświadczenia w dziale sprzedaży w dużej firmie w tym min. 2 lat doświadczenia w bezpośredniej pracy z klientami handlu nowoczesnego w dużej firmie FMCG
  • Doświadczenia w zarządzaniu zespołu osób 10+ - minimum 2 lata
  • Doświadczenia we współpracy z siłami sprzedaży w branży FMCG, w prowadzeniu projektów zarządzania kategorią oraz zarządzania POSM
  • Bardzo dobrych umiejętności negocjacyjnych, prezentacyjnych i komunikacyjnych
  • Języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (w mowie i piśmie) 

Co możemy Ci zaoferować?

  • Ambitną i rozwojową pracę u lidera FMCG  w Polsce
  • Dużą samodzielność w działaniu
  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań
  • Konkurencyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy
  • Szeroki zakres kafeterii benefitów
  • Ubezpieczenia na życie oraz program inwestycyjny
  • Deputat piwny
PRACUJ Z NAMI
I TWÓRZ MARKĘ MISTRZÓW
aplikuj
Kompania Piwowarska skupia trzy browary o wieloletniej historii: Tyskie Browary Książęce (rok założenia - 1629), Browar Dojlidy w Białymstoku (1768) i Lech Browary Wielkopolski w Poznaniu (1895). To w nich warzymy najchętniej wybierane przez Polaków piwa, między innymi: Żubra, Tyskie, Lecha, Dębowe, Redd'sa oraz kolekcję specjalności Książęcego. Sprawdzone receptury, naturalne składniki, nieskazitelna czystość w naszych browarach a przede wszystkim umiejętności doświadczonych piwowarów - to wszystko sprawia, że warzone przez nas piwa są cenione w Polsce i za granicą. Jako firma odpowiedzialna społecznie troszczymy się o ludzi i środowisko wokół nas. Realizując strategię „Postaw na piwo” promujemy odpowiedzialność i umiarkowanie w spożywaniu alkoholu, szkolimy sprzedawców, oszczędzamy wodę i energię, wspieramy rozwój naszych partnerów biznesowych i angażujemy się w wolontariat. Mamy zaszczyt być sponsorem wielu lokalnych klubów sportowych, wspierając dyscypliny takie, jak piłka nożna, piłka ręczna, hokej czy żużel.

Menadżer ds. zarządzania kategorią i rozwoju handlu

Miejsce pracy: Warszawa

Czy  masz odwagę, aby bezpośrednio wpływać na widoczność całej kategorii w punktach sprzedaży?

Czy masz ciekawość sięgać po innowacyjne rozwiązania, które będą kształtować rynek piwa?
Czy chcesz mieć możliwość zaangażowania się we współpracę z najlepszymi ekspertami w dziedzinie sprzedaży, marketingu i finansów? Jeśli jesteś najlepszy/-a  tym co robisz, to właśnie Ciebie szukamy!

 

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/-a za dwa obszary:

  1. Zarządzanie kategorią:
  • Współtworzenie strategii rozwoju kategorii w ramach planów współpracy z Kluczowymi Klientami
  • Definiowanie szans i zagrożeń rozwoju kategorii u Kluczowych Klientów na podstawie badań rynkowych, trendów makroekonomicznych i samodzielnie przeprowadzonych analiz
  • Pełna odpowiedzialność za opracowanie standardów komercyjnych dla sklepów handlu detalicznego.
  • Tworzenie narzędzi oraz materiałów szkoleniowych do rozwoju umiejętności Sił Sprzedaż
  1. W ramach rozwoju handlu:
  • Współtworzenie strategii rozwoju i implementacji wszystkich materiałów POS, w tym materiałów CAPEX, dla kanału detalicznego, jak i gastronomicznego
  • Przygotowanie wytycznych inwestycyjnych dla zakupu określonego asortymentu materiałów POS
  • Koordynacja procesów dotyczących materiałów POS - od ustalenia asortymentu, poprzez określenie ilościowego zapotrzebowania wraz z terminami realizacji, aż do dostarczenia POSM do magazynów KP zgodnie - z kalendarzem aktywacyjnym
  • Poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań dla materiałów POS wpływających znacząco na widoczność marek KP w sklepach i lokalach gastronomicznych

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • Najwyższych standardów w ramach kompetencji liderskich zarówno w kontekście zarządzania relacjami z parterami biznesowymi jak i zarządzania dużym zespołem managerów
  • Odwagi do kwestionowania statusu quo
  • Nastawienia na ciągły rozwój i poszukiwanie innowacji
  • Doświadczenia w tworzeniu długoterminowych planów strategicznych
  • Wykształcenia wyższego o profilu ekonomicznym lub analitycznym
  • Min. 8 lat doświadczenia w dziale sprzedaży w dużej firmie w tym min. 2 lat doświadczenia w bezpośredniej pracy z klientami handlu nowoczesnego w dużej firmie FMCG
  • Doświadczenia w zarządzaniu zespołu osób 10+ - minimum 2 lata
  • Doświadczenia we współpracy z siłami sprzedaży w branży FMCG, w prowadzeniu projektów zarządzania kategorią oraz zarządzania POSM
  • Bardzo dobrych umiejętności negocjacyjnych, prezentacyjnych i komunikacyjnych
  • Języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (w mowie i piśmie) 

Co możemy Ci zaoferować?

  • Ambitną i rozwojową pracę u lidera FMCG  w Polsce
  • Dużą samodzielność w działaniu
  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań
  • Konkurencyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy
  • Szeroki zakres kafeterii benefitów
  • Ubezpieczenia na życie oraz program inwestycyjny
  • Deputat piwny

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kompania Piwowarska S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Szwajcarskiej 11. Dane przetwarzane są wyłącznie w celu ustosunkowania się i udzielenia odpowiedzi na Pana/Pani korespondencję, jak również w celu archiwizacji korespondencji. Podanie danych jest dobrowolne. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych; do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy o ochronie danych osobowych; do treści swoich danych, ich poprawiania oraz prawo usunięcia danych w każdym czasie. Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. Jeżeli ma Pani/Pan pytania dotyczące ochrony danych osobowych, prosimy o kontakt na [email protected]

Ogłoszenie archiwalne