Oferta pracy

Menadżer Komunikacji Internetowej

Credit Agricole Bank Polska S.A.

  • Wrocław

    Wrocław, dolnośląskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • menedżer
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

Dzięki podejmowanym przez Ciebie działaniom Bank rozwija i wzmacnia swoją obecność w Internecie dla linii produktów biznesowych (dedykowanych jednoosobowym działalnościom gospodarczym i małym firmom) i zwiększa udział akwizycji online zarówno w wymiarze bezwzględnym, jak i w odniesieniu do innych źródeł pozyskiwania klientów.

Twoje Zadania

- wdrażasz strategię rozwoju digital marketingu

- prowadzisz kampanie budujące świadomość marki/ oferty oraz kampanie performance’owe

- dokonujesz codziennej analizy danych z obszaru digital marketingu (w tym: analiza ruchu w serwisie internetowym, analiza prowadzonych działań kampanijnych oraz testów); integrujesz je z danymi offline -podejście omnichannelowe, trackowanie pełnej ścieżki klienta,

- przeprowadzasz analizę customer journey, ze szczególnym uwzględnieniem zachowań online konsumentów (proces zakupowy, powroty, porzucone formularze, rezygnacja z nabycia produktów Banku, domknięcie sprzedaży w innym miejscu, itd.),

- bierzesz udział w definiowaniu celów oraz monitorowaniu KPI dla prowadzonych kampanii i podejmowanych inicjatyw,

- rekomendujesz działania korygujące i optymalizacyjne, mające na celu przykładowo: zwiększenie wartościowego ruchu na stronie www, LP kampanijnych i aplikacji; zwiększenie liczby konwersji i podniesienie współczynnika konwersji, zmniejszenie liczby rezygnacji i porzuconych formularzy, zwiększenie liczby klientów pozyskiwanych z kanałów online,

- wdrażasz nowe narzędzia i rozwiązania z zakresu analityki internetowej i digital marketingu,

- raportujesz wyniki kampanii i prowadzonych działań,

- rekomendujesz zmiany i usprawnienia w procesach związanych z akwizycją klientów online,

- współpracujesz z członkami zespołu i przedstawicielami innych obszarów Banku (m.in. biznesu, CC, Customer Intelligence) oraz agencjami i dostawcami.

Nasze wymagania

  • znasz Google Marketing Platform (w szczególności Analytics 360, Display&Video 360, Search Ads 360, Data Studio, Optimize, Tag Manager), Adform oraz szeroko rozumiany ekosystem digital i aktualne trendy,

  • masz przynajmniej 5-letnie doświadczenie w performance marketingu

  • umiesz prowadzić testy A/B i optymalizacje UX,

  • masz wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, umiejętność krytycznego myślenia, wyciągania wniosków i formułowania rekomendacji biznesowych,

  • potrafisz analizować i integrować różne dane (także offline),

  • bardzo dobrze posługujesz się narzędziami pakietu MS Office (w szczególności Excel, PowerPoint),

  • biegle znasz język angielski (w mowie i w piśmie),

  • jesteś samodzielny, skrupulatny, proaktywny.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • opieka stomatologiczna

  • firmowa drużyna sportowa

  • program emerytalny

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • gry wideo w pracy

  • strefa relaksu

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie wypoczynku

  • dofinansowanie wakacji dzieci

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • wellbeing

Etapy rekrutacji
1

Selekcja CV

2

Rozmowa rekrutacyjna

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Należymy do Grupy Crédit Agricole, która jest jedną z największych grup finansowych w Europie i na świecie. Grupa funkcjonuje nieprzerwanie od XIX wieku. Dziś to numer 1 w Europie w bancassurance i zarządzaniu aktywami. Na całym świecie jest nas już ponad 140 tysięcy osób, które wspierają klientów w 47 krajach. Pod obecną nazwą działamy od 2011 roku, ale nasza historia sięga znacznie głębiej. W latach 90-tych funkcjonowaliśmy jako Bank Świętokrzyski, a od 2001 roku, po wejściu do Polski Grupy Crédit Agricole – jako znany wielu z Was Lukas Bank.

W banku pracuje ponad 4500 osób. Znajdziecie nas w centrali we Wrocławiu i Warszawie, w Centrach Korporacyjnych w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie, a nasi doradcy wspierają klientów w placówkach w całej Polsce.

Jesteśmy różnorodni – pracują u nas przedstawiciele czterech pokoleń (Baby Boomers, X, Y, Z). Każdego dnia współpracujemy i wymieniamy się wiedzą i doświadczeniem. Podpisaliśmy też Kartę Różnorodności. Doceniamy to, że jesteśmy z różnych miejsc i różnych pokoleń.

Stawiamy człowieka w centrum naszych działań – otrzymaliśmy certyfikat Wellbeing Leader 2020. Docenione zostały podejmowane przez nas akcje na rzecz równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Jesteśmy też zaangażowani społecznie i ekologicznie. Zależy nam na tym, aby było #mniejplastiku

Zapewniamy naszym pracownikom bezpieczeństwo, gwarantując stabilność zatrudnienia w tym zmieniającym się świecie. Bezpieczeństwo pracowników jest naszym priorytetem. W placówkach bankowych wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa zgodnie z rekomendacją GIS i Ministerstwa Zdrowia. We wszystkich naszych budynkach wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa i reżimu sanitarnego.

Przewiń do profilu firmy

Twój Zespół:

Masz samodzielne stanowisko i raportujesz bezpośrednio do Dyrektora Departamentu Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej i Digital. Współpracujesz blisko z Media Menadżerem, Menadżerem ds. Analityki i e-commerce, Menadżerem Kampanii Internetowych oraz Menadżerem Komunikacji Digital.

Programy dla pracowników

  • Power People to program, którego celem jest kreowanie kultury pracy, która rozwija sprawną, elastyczną i zwinną organizację, odpowiedzialną społecznie oraz wykorzystuje siłę różnorodności i wspiera energię do działania na co dzień.

  • Dzielmy się wiedzą funkcjonuje w naszym banku od 2010 roku, kiedy powstała idea projektu który miał połączyć potrzebę zgłębiania specjalistycznej wiedzy bankowej z pasją osób, które chcą dzielić się swoim doświadczeniem.

  • MOVE&CO - rozwijamy i inspirujemy naszych managerów bo MOVE&CO to Managment, Opportunities, Values, Engagement & Connect, Cooperate, Co-develop, Communicate.

  • Kompas CAriery – program, który ma na celu wsparcie rozwoju i mobilności wewnątrz organizacji. Pomagamy w wyborze wewnętrznej ścieżki kariery, organizujemy szkolenia i wspieramy w przygotowaniu do rekrutacji wewnętrznych.

  • Innovation Lab, to zespół innowacji. W nim tworzymy i testujemy nowe idee, a te wybrane następnie przekształcamy w innowacyjne rozwiązania, które przynoszą nową wartość dla nas i naszych klientów.