Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Menadżer Produkcji

Yellow Heads Polska Sp. z o.o. O firmie

  • Strzegom, dolnośląskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Menedżer

Dla międzynarodowej firmy produkcyjnej z sektora spożywczego oferującej z sukcesami od wielu lat swoje produkty na rynku polskim i europejskim, poszukujemy osoby zainteresowanej dalszym rozwojem zawodowym w obszarze zarządzania produkcją na stanowisko:

Menadżer ProdukcjiNumer ref.: (mieszkanie służbowe)

Główne odpowiedzialności:

  • Kompleksowe i efektywne zarządzanie podległym zespołem (produkcja i utrzymanie ruchu) oraz procesami produkcji w międzynarodowej firmie z sektora spożywczego.
  • Realizacja i optymalizacja założonych planów budżetowych, procesowych, kosztowych oraz organizacyjnych w powierzonym obszarze.
  • Nadzorowanie terminowej i jakościowej realizacji planów produkcyjnych.
  • Wdrażanie i nadzór na procesami technologicznymi oraz stałe optymalizowanie kosztów prowadzonej działalności.
  • Nadzór nad pracą firmy zewnętrznej odpowiadającej za utrzymanie ruchu oraz koordynacja pracy Elektryków/Automatyków świadczących pracę na terenie zakładu.
  • Nadzór nad całym procesem produkcyjnym do uzyskania gotowego produktu zgodnie z recepturami, procedurami zakładowymi, jakościowymi i bezpieczeństwa.
  • Tworzenie harmonogramowe realizacji zadań produkcyjnych z uwzględnieniem wszystkich istotnych informacji związanych z działaniem zakładu.
  • Uczestniczenie w kluczowych projektach prowadzonych w zakładzie produkcyjnym oraz we współpracy z centralą spółki.
  • Sporządzanie raportów o stanie zaawansowania procesów, a w przypadku zakłóceń w realizacji harmonogramu podejmowanie działań zapobiegawczych.
  • Ocena metod produkcji, analizowanie i proponowanie nowych metod mających na celu polepszenie jakości produkowanych produktów oraz zwiększenie produktywności.
  • Inicjowanie nowych pomysłów pozwalających na zwiększenie określonych wskaźników biznesowych oraz ich realizacja po zatwierdzeniu przez przełożonych.
  • Codzienne dbanie o funkcjonowanie zakładu i bezpieczeństwo pracowników produkcji, śledzenie planów czasowych (harmonogramów) i kontrola kosztów.
  • Przestrzeganie zasad czystości i bezpieczeństwa w całym procesie produkcyjnym oraz procedurami prawnymi obowiązującymi na danym terenie.
  • Koordynowanie współpracy miedzy wydziałami przy przeprowadzaniu analiz technicznych i  procesowych.
  • Koordynowanie pracy podwykonawców.
  • Raportowanie do Site Managera.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne).
  • Min. 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku związanym z organizowaniem i zarządzeniem ludźmi oraz procesami produkcji oraz utrzymania ruchu (mile widziane pozyskane w branży spożywczej).
  • Ugruntowane doświadczenie w zarządzaniu złożonymi projektami i zadaniami w firmie produkcyjnej.
  • Bardzo dobra praktyczna znajomość języka angielskiego (niezbędna).
  • Udokumentowane sukcesy w samodzielnym i skutecznym zarządzaniu operacyjnym produkcją.
  • Umiejętność strategicznego zarządzania w skali własnego działu oraz całej organizacji firmy.
  • Znajomość nowoczesnych systemów zarządzania przedsiębiorstwem.
  • Doświadczenie w planowaniu i zarządzaniu budżetem oraz kontroli jego wykonania, umiejętność analizy oraz interpretowania danych finansowych.
  • Duża charyzma i umiejętność budowania merytorycznego autorytetu wśród podwładnych.
  • Silna osobowość, wysokie umiejętności interpersonalne, negocjacyjne i przywódcze.
  • Konsekwencja w realizacji zadań, kreatywność, innowacyjność, osoba wymagająca wobec siebie oraz podległego zespołu.
  • Otwarty umysł, gotowość do nauki, analityczne myślenie, nastawienie na współpracę, rozwiązywanie problemów, gospodarność
  • Umiejętność egzekucji założonych celów od podwładnych oraz ustalania priorytetów.
  • Swoboda w obsłudze aplikacji komputerowych
  • Posiadanie aktualnej książeczki zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych lub gotowość do jej wyrobienia.
  • Prawo jazdy kat. B.

Firma oferuje:

  • Interesującą, pełną wyzwań pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej.
  • Stabilne zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie zasadnicze powiększone o premię miesięczną.
  • Samochód służbowy, pakiet socjalny.
  • Możliwość korzystania z mieszkania służbowego w przypadku zamieszkania poza regionem zakładu.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie szczegółowego CV w języku polskim lub angielskim wraz z nr referencyjnym KP za pomocą przycisku "APLIKUJ”.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Yellow Heads Polska Sp. z o.o., ul. Grażyny 13/15, 02-548 Warszawa dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Ogłoszenie archiwalne