Oferta pracy

Product Manager w obszarze BI

PCG Academia sp. z o.oO firmie

PCG Academia sp. z o.o

954F

Jasionka (pow. rzeszowski)

Twój zakres obowiązków

  • Poszukujemy Menadżera Produktu PCG Analityka – narzędzia typu Business Intelligence bazującego na technologii Microsoft PowerBI.

  • Zakres obowiązków to:

  • Stały rozwój wiedzy i kompetencji w zakresie produktów PCG, ich funkcjonalności, zastosowania oraz procesu wdrażania;

  • Analiza wymagań klienta, na etapie sprzedaży i realizacji projektu, projektowanie rozwiązań zgodnych ze standardem PCG;

  • Analiza Nowych Funkcjonalności (tzw. NF) w kontekście ich dopasowania do istniejących funkcjonalności oraz ich potencjału sprzedaży do szerszej grupy klientów;

  • Nadzór merytoryczny nad pracą konsultantów wdrożeniowych;

  • Transfer wiedzy, szkolenia i rozwój pracowników zespołu wdrożeniowego i serwisowego;

  • Aktywny udział w demonstracjach sprzedażowych i dialogach technicznych z potencjalnymi klientami PCG;

  • Terminowe i precyzyjne odpowiadanie na zapytania działu sprzedaży dotyczące funkcjonalności systemu;

  • Dostarczanie informacji zwrotnej do działu rozwoju oprogramowania na temat produktu, jego funkcjonalności, jakości i szybkości działania itp.;

  • Raportowanie z postępów prac bezpośrednio do Szefa Produkcji (CTO).

Nasze wymagania

  • Mile widziane wykształcenie wyższe, techniczne;

  • 3 lata doświadczenia w obszarze zarządzania produktem lub zarządzania projektami IT;

  • Doskonała znajomość narzędzi klasy Business Intelligence;

  • Umiejętność komunikacji i pracy w zespole;

  • Mile widziane doświadczenie w zakresie marketingu oraz budowania wizji rozwoju produktu.

To oferujemy

  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się organizacji, będącej liderem rozwiązań informatycznych dla szkolnictwa wyższego,

  • Realizację projektów dla najbardziej rozpoznawalnych uczelni w Polsce,

  • Mentoring doświadczonych koleżanek i kolegów w stawianiu pierwszych kroków w naszej firmie,

  • Szkolenia produktowe oraz wsparcie w okresie wdrożenia,

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

Etapy rekrutacji
1

Rozmowa telefoniczna z rekruterem

2

Spotkanie on-line z przełożonym

3

Decyzja o zatrudnieniu

PCG Academia sp. z o.o

PCG Academia to doświadczony Zespół profesjonalistów specjalizujący się w usługach informatycznych dla uczelni. Stanowimy integralną część Public Consulting Group, globalnej firmy doradczej z Bostonu, która od 30 lat świadczy usługi doradcze i informatyczne dla klientów z sektora edukacji, zdrowia i opieki społecznej.

Przewiń do profilu firmy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy