Oferta pracy

Menadżer Regionu/Przedstawiciel Handlowy – woj. Śląskie

BMETERS POLSKA SP.Z O.O.O firmie

  • śląskie

  • Ogłoszenie wygasło 20 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Menedżer
Grupa BMETERS od wielu lat obecna jest nie tylko na polskim i włoskim rynku, ale także na wielu innych rynkach zagranicznych. Kilkanaście lat wytrwałej pracy nad nowymi rozwiązaniami konstrukcyjnymi oraz ciągłe doskonalenie procesu produkcyjnego, zostały docenione przez Klientów. Obecnie nasza firma jest jedną z największych międzynarodowych grup o zasięgu globalnym, produkujących urządzenia z zakresu opomiarowania wody i ciepła.
 
Aktualnie poszukujemy:
Menadżer Regionu/Przedstawiciel Handlowy – woj. Śląskie

Opis stanowiska:

  • Rozwój współpracy z partnerami biznesowymi firmy w rynku dystrybucji hurtowni instalacyjno -sanitarnych i budowlanych
  • Rozwój sprzedaży na podległym obszarze w rynku Przedsiębiorstw Wodociągowych oraz Zakładów Komunalnych,
  • Prowadzenie spotkań i prezentacji handlowych,
  • Wsparcie merytoryczne dla klienta i dobór optymalnych rozwiązań,
  • Prowadzenie doradztwa technicznego,
  • Prowadzenie negocjacji handlowych,
  • Współudział w przygotowaniu ofert handlowych,
  • Zapewnianie efektywnej współpracy z innymi działami firmy.

Wymagania:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane techniczne w zakresie instalacji sanitarnych, inżynieria środowiska lub pokrewne),
  • Doświadczenie w branży wod-kan w zakresie instalacji sanitarnych, sieci hydraulicznych, kanalizacyjnych lub grzewczych – mile widziane
  • Doświadczenie na stanowisku doradcy techniczno-handlowego lub w handlu,
  • Znajomość procedur przetargów publicznych oraz doświadczenie w analizie specyfikacji, przygotowaniu i składaniu ofert przetargowych,
  • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania trwałych relacji interpersonalnych,
  • Samodzielność, odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację celów, dyspozycyjność, aktywność i entuzjazm,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Bardzo dobra organizacja pracy,
  • Kreatywność i inicjatywa w podejmowaniu działań,
  • Umiejętność obsługi komputera, MS Office,
  • Czynne prawo jazdy kat. B i gotowość do pracy w terenie.

Oferujemy:

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Szkolenia techniczne, branżowe oraz handlowe,
  • Pracę w młodym i aktywnym zespole,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Narzędzia do pracy: samochód, komputer, telefon,
  • Świadczenia socjalne (prywatna opieka medyczna, karta Multisport),
  • Współpraca na kontrakcie agencyjnym i swojej działalności gospodarczej jako agent lub umowa o pracę.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy